Завдання на тиждень з 25 травня 2020 року по 29 травня 2020 року
25
т
р
а
в
н
я
ЯДС
Екскурсія. Спостереження за рослинами і тваринами
рідного краю
Математика
Аналіз контрольної роботи
Повторити таблицю множення і ділення
Укр. мова
Повторюємо в кінці року. Частини мови
С.89 вправа 1(виписати у таблицю 3 іменники, 3
прикметники і 3 дієслова), 2
26
т
р
а
в
н
я
ЯДС
Безпечне літо
с. 107, зошит с. 64
Укр. мова
Повторюємо в кінці року.
Значення слова
Фізкультура
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг на
довгі дистанції
27
т
р
а
в
н
я
ЯДС
Догляд за кімнатними рослинами. Підсумковий урок
Матаматика
Робота з календарем
С. 119 № 1, 2 (усно),
№ 3(письмово)
ЯДС (Труд)
Виготовлення аплікації «Здрастуй, літечко
28
т
р
а
в
н
я
Укр.мова
Повторюємо в кінці року.
Правила правопису
С. 91 вправа 3, 4.
Математика
Робота з календарем
С. 120 №4 (усно)
Фізкультура
ЗРВ імітаційного характеру. Естафети. Рухливі ігри
29
т
р
а
в
н
я
Укр. мова
Підсумковий урок
Математика
Підсумковий урок
Фізкультура
Підсумковий урок
Хореографія
Підсумковий урок
25
т
р
а
в
н
я
ЯДС
Екскурсія. Спостереження за рослинами і тваринами
рідного краю
Математика
Аналіз контрольної роботи
Повторити таблицю множення і ділення
Укр. мова
Повторюємо в кінці року. Частини мови
С.89 вправа 1(виписати у таблицю 3 іменники, 3
прикметники і 3 дієслова), 2
26
т
р
а
в
н
я
ЯДС
Безпечне літо
с. 107, зошит с. 64
Укр. мова
Повторюємо в кінці року.
Значення слова
Фізкультура
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг на
довгі дистанції
27
т
р
а
в
н
я
ЯДС
Догляд за кімнатними рослинами. Підсумковий урок
Матаматика
Робота з календарем
С. 119 № 1, 2 (усно),
№ 3(письмово)
ЯДС (Труд)
Виготовлення аплікації «Здрастуй, літечко
28
т
р
а
в
н
я
Укр.мова
Повторюємо в кінці року.
Правила правопису
С. 91 вправа 3, 4.
Математика
Робота з календарем
С. 120 №4 (усно)
Фізкультура
ЗРВ імітаційного характеру. Естафети. Рухливі ігри
29
т
р
а
в
н
я
Укр. мова
Підсумковий урок
Математика
Підсумковий урок
Фізкультура
Підсумковий урок
Хореографія
Підсумковий урок
Інформатика
25 травня
Тема: Узагальнення та систематизація знань та вмінь за рік
Завдання (за бажанням і наявністю Інтернету: виконай інтерактивні вправи за посиланням https://learningapps.org/7115204 "Порядок дій. 2 клас". Необхідно впорядкувати малюнки та придумати зв'язну розповідь.
****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 18 травня 2020 року по 22 травня 2020 року
18
т
р
а
в
н
я
|
ЯДС
|
Скільки сміття! Що роблять зі сміттям
|
С. 103-104, зошит с. 61,
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Математика
|
Таблиця множення числа 9 і ділення числа 9
|
С.
126 № 3, 4(усно),
№ 5, 6(письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
Укр. мова
|
Повторюємо в кінці року. Будова слова
|
С. 87 вправа 2, 4 (письмово),
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
19
т
р
а
в
н
я
|
ЯДС
|
Люди у природному середовищі
|
С. 105, зошит с. 62
|
Надсилайте письмові завдання для перевірки у особисті
повідомлення Viber
|
Укр. мова
|
Діагностична контрольна робота
|
Виконати діагностичну контрольну роботу
|
||
Фізкультура
|
Вправи для розвитку витривалості. Біг у чергуванні з
ходьбою
|
Тренуватись чергувати біг з ходьбою
|
||
20
т
р
а
в
н
я
|
ЯДС
|
Діагностична контрольна робота
|
Виконати діагностичну контрольну роботу
|
|
Матаматика
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
С. 127 № 1 Г (записати розв’язок задач по діях або
виразом; за бажанням записати умови задач)
|
(Лайфхак. Таблиця множення
на 9)
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
ЯДС (Труд)
|
Прості механізми. Іграшка «Метелик»
|
Виготов іграшку-механізм, скористуйся інструкцією
підручника, відео-інструкціями, або
зроби свій варіант
|
Фото робіт викладаємо у спільний чат НОВА ШКОЛА
|
|
21
т
р
а
в
н
я
|
Укр.мова
|
Аналіз контрольної роботи
|
Робота над помилками
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Математика
|
Діагностична контрольна робота
|
Виконати діагностичну контрольну роботу
|
||
Фізкультура
|
Вправи для розвитку витривалості. Стрибки зі скакалкою
|
Тренуватись у стрибках зі скакалкою на одній двох
ногах.
|
||
22
т
р
а
в
н
я
|
Математика
|
Аналіз контрольної роботи
|
Робота над помилками
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Фізкультура
|
Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг на
довгі дистанції
|
Тренуватись у бігу на довгі дистанції
|
||
Хореографія
|
Урок-концерт. Виконання вивчених танців
|
Виконувати вивчені танці
|
||
Інформатика: 18, 25 травня
Завдання: виконати олімпіаду з інформатики "На урок" Весна'2020. Зверніть увагу, завдання олімпіади відкритті до 20 травня.
1. Зайти на сайт https://naurok.ua/start
3. Перевірити свої прізвище та ім'я
4. Виконати "Олімпіада з інформатики. Весна 2020"
Результати надсилати не потрібно
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 12 травня 2020 року по 15 травня 2020 року
Читання
13.05. Катерина Міхаліцина "Хто росте у парку". Хрестоматія стор. 149.
14.05. Джон Сьєжка "Правдива історія трьох поросят". Діагностична робота з літературним твором, сторінка 84-85 письмово дати відповідь на запитання №6.
Мистецтво
12 травня (вівторок), 14 травня (четвер)
Тема
уроку: Перевіряємо
свої досягнення
Завдання:
1. https://www.youtube.com/watch?v=TuuVHOmM1Zc
Завдання: 2. Повтори
вивчені пісні
Завдання 3. За бажанням розучи пісню
12
т
р
а
в
н
я
|
ЯДС
|
Матеріали. Властивості матеріалів
|
С. 96 - 97, зошит с. 58 - 59
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Укр. мова
|
Повторюємо в кінці року. Звуки і букви
|
С. 83 вправа 1 (спиши 1 стовпчик вірша, постав наголос)
, вправа 3 (виділені слова вправи 1), вправа 4
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
Фізкультура
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг із прискоренням
|
Виконувати загально розвивальні вправи. Тренуватись бігати
з прискоренням.
|
||
13
т
р
а
в
н
я
|
ЯДС
|
Змінюємо форму. Досліджуємо властивості матеріалів.
Дивовижна нафта
|
С. 98 - 100, зошит с. 60
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Матаматика
|
Таблиця ділення числа 8 і ділення на 8
|
c. 124 № 4, 6, 7
(письмово)
вивчити таблицю множення і ділення числа 8
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
ЯДС (Труд)
|
Іграшка із старого диска.
|
Виготов дзиґу, скористайся інструкцією підручника ЯДС
с.102, відео-інструкціями, або зроби свій варіант
|
Фото робіт
викладаємо у спільний чат НОВА ШКОЛА
|
|
14
т
р
а
в
н
я
|
Укр.мова
|
Джон Сьежка. Правдива історія трьох поросят.
Вчимося порівнювати казки
|
Списування (два останні абзаци: Коли приїхала … склянку
цукру?)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Математика
|
Перетворення іменованих чисел
|
С. 124 № 2 (письмово), с. 125 № 3
вивчити правила на с.124
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
Фізкультура
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг із прискоренням
|
Виконувати
загально розвивальні вправи. Тренуватись бігати з прискоренням.
|
||
15
т
р
а
в
н
я
|
Укр.мова
|
Запитуємо і відповідаємо
|
С. 86 вправа 2, 3 (письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Математика
|
Перетворення іменованих чисел.
|
С. 124 № 4,5 (письмово)
вивчити правила на с.124
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
Фізкультура
|
Вправи для розвитку швидкості. Біг на місці із
прискоренням
|
Виконувати
загально розвивальні вправи. Тренуватись бігати з прискоренням.
|
||
Хореографія
|
Перевір себе. Виконання вивчених рухів та па
|
Повторювати вивчені танці за вибором
|
||
Англійська мова
12.05.20.
|
Зроби проект до улюбленої пори року, розкажи про неї за
зразком
|
Lesson11. We are creative, стор. 135
Впр.3, стор.137
|
13.05.20.
|
Дай відповіді на запитання
(усно)
|
Вправа 1, стор. 136
|
15.05.20.
|
Виконати комплексу контрольну роботу.
|
Індивідуальні листки
|
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 4 травня 2020 року по 8 травня 2020 року
Мистецтво
5 травня (вівторок)
Тема уроку: Мистецька
подорож до Європи. Знайомство з мистецтвом різних країн (Чехія).
Завдання: 1. Народ Чехії дуже полюбляє танцювати. Чеська народна музика стрімка, рухлива,
танцювальна. Найвідомішим чеським танцем вважається полька.
Полька (у перекладі «півкроку») - чеський народний танець, який виконують у
швидкому русі в парі. Композитор
Антонін Дворжак обробив народні мелодії і створив збірку «Слов'янські танці». З-поміж них є полька, а також українські
танці. Послухай А.Дворжак. Слов’янські
танці (№3 полька)
Завдання 2 : Визнач, який
характер прослуханого музичного твору?
-
Обери відповідні слова: Блискучий, Повільний, Сумний, Жвавий,
Активний, Енергійний
Завдання 3.:Продовжуй вивчати пісню Н.Май «Веселка»
7 травня (четвер)
Тема уроку: Мистецька
подорож до Європи. Знайомство з мистецтвом різних країн (Чехія).
Завдання: Створіть один із
транспортних засобів, яким ви мрієте подорожувати Європою. (олівці, фарби)
04
т
р
а
в
н
я
|
ЯДС
|
Що таке енергія? Енергія Сонця
|
С. 89 - 90 , зошит с. 53,
с.54 №1, 2(обов’язково), № 3*, 4* (*додатково, за
бажанням)
|
(відео, що допоможуть
виконати завдання у зошиті)
|
Математика
|
Таблиця множення числа 7
|
С.
118 № 6, 7, с. 119 №8
|
||
Укр. мова
|
Досліджуємо газету
|
С. 78 вправа 6 (обов’язково), вправа 7* (за бажанням)
|
||
05
т
р
а
в
н
я
|
ЯДС
|
Енергія вітру і води
|
С. 91, зошит с. 55
|
(енергія вітру і води)
|
Укр. мова
|
Повторюємо в кінці року. Текст
|
С. 79 вправа 1 , вправа 4(запишіть слова, якими у
тексті можна замінити слово «Олег»)
|
||
Фізкультура
|
Ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від
стіни, підлоги
|
Тренуватись у ловінні м’яча однією та двома руками
після відскоку від стіни, підлоги.
|
||
06
т
р
а
в
н
я
|
ЯДС
|
Електроенергія. Ощадне використання енергії
|
С. 92 - 93, зошит с. 56 - 57
|
https://www.youtube.com/watch?v=_B_5ygsziPQ (Джерела енергії)
(Ощадне використання
енергії)
|
Матаматика
|
Таблиця ділення числа 7
|
c. 121 № 4, 5, 6 (письмово)
вивчити таблицю ділення числа 7
|
||
ЯДС (Труд)
|
Повторне використання матеріалів. Закладка для книжки
|
Виготов закладку, скористуйся відео-інструкціями, або
зроби свій варіант
|
|
|
07
т
р
а
в
н
я
|
Укр.мова
|
Повторюємо в кінці року. Речення
|
С. 82 вправа 1,
3(письмово), вправа 5(усно),
|
|
Математика
|
Знаходження невідомого діленого і дільника
|
С. 122, № 1(записати розв’язок задач), с.123 № 2
(письмово)
вивчити правила на с.122
|
||
Фізкультура
|
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики
плоскостопості
|
Тренуватись у стрибках на одній двох ногах. Виконувати
вправи для профілактики плоскостопості
|
||
08
т
р
а
в
н
я
|
Математика
|
Знаходження невідомого діленого і дільника
|
С. 123 № 3,4(письмово)
вивчити правила на с.122
|
|
Фізкультура
|
ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи
для профілактики плоскостопості
|
Виконувати вправи з предметами. Тренуватись у ходьбі на
підвищеній опорі
|
||
Хореографія
|
Неповторна мова хореографії. Танцювальний етюд «Весна»
|
Розучити новий танець
|
||
Читання
Дата
|
Завдання
|
04.05
|
Досліджуємо газету
с. 76-77, читати
|
06.05
|
Марина Павленко
«Півтора бажання». http://shron2.chtyvo.org.ua/Zbirka/Khrestomatiia_suchasnoi_ukrainskoi_dytiachoi_literatury_dlia_chytannia_v1_2_klasakh_serii.pdf Переказ тексту
(діагностична робота)
|
07.05
|
Ніколаус Гайдельбах
«Прекрасний принц». Складаємо карту казки с. 80
|
08.05
|
Сашко Дерманський
«Кого беруть у космонавти». С.123-124 виразно читати вірш
|
Англійська мова
05.05.20.
|
Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «In
the zoo»
(за підручником стор.133)
Прочитай і покажи
Відкрийте посилання (за
можливості), вгадате тварин, запишіть їх назви.
|
(аудіофайл U7L9E1)
Вправа 2, стор.133 (читання вслух)
|
06.05.20.
|
Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Do zebras like fruit?»
(за підручником стор.134)
Подивись на малюнок і опиши тварину за зразком (1-3 картинки
усно; 4-5 – письмово)
|
Вправа 3, стор.133 (1-3 картинки усно; 4-5 – письмово)
|
08.05.20.
|
Назвіть тварину і скажіть, що вона любить (1-3 картинки усно; 4-5 – письмово)
*За можливості послухайте і з’єднайте зображення тварину з її
улюбленою їжею.
|
Вправа 3,стор.134 (1-3 картинки усно; 4-5 – письмово)
Вправа 2, стор. 134 (аудіофайл U7L10E2)
|
Інформатика, 4 травня
Тема: Модель. Властивості об’єкта
Завдання:
1. Ознайомтесь із матеріалом підручника (с.94, до завдання 2)
2. Виконайте інтерактивну вправу (за наявності Інтернету)
https://learningapps.org/5837521 Моделі і об'єкти
По можливості скріншот екрана з виконаним завданням надішліть на Viber або Telegram +380956381670
Завдання:
1. Ознайомтесь із матеріалом підручника (с.94, до завдання 2)
2. Виконайте інтерактивну вправу (за наявності Інтернету)
https://learningapps.org/5837521 Моделі і об'єкти
По можливості скріншот екрана з виконаним завданням надішліть на Viber або Telegram +380956381670
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 27 квітня 2020 року по 30 квітня 2020 року
27
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Екскурсія селищем. Спостереження за природою і працею
людей навесні
|
Віртуальна екскурсія селищем Ріпки. Створіть рекламу,
плакат, листівку чи малюнок селища Ріпки
|
Фото
робіт викладаємо у спільний чат НОВА ШКОЛА
|
Математика
|
Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби
|
С. 116-117 №1, 2 (письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
Укр. мова
|
Досліджуємо мову твору
|
С. 73 вправа 2, 3 ,4(письмово)
|
https://versal.com/learn/ajetlu/lessons/15 Надсилайте письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
28
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Перевіряємо, що вміємо і знаємо
|
Діагностична самостійна робота
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Укр. мова
|
Галина Вдовиченко. Чорна-чорна курка
|
С. 73 вправа 5, 6, 7 (письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
Фізкультура
|
ЗРВ. Метання м’яча у вертикальну ціль. Рухливі ігри
|
Виконувати вправи зі скакалкою. Тренуватись у метанні
малого м’яча
|
||
29
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Весняні турботи
|
Зошит с. 52
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Матаматика
|
Годинник. Задачі на обчислення часу в межах доби
|
С.117 № 3, 4, 5, 6
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
ЯДС (Труд)
|
Поняття про обереги. Виготовлення оберегів
|
Скористуйся відео-інструкціями, або зроби свій варіант
оберега
|
Фото
робіт викладаємо у спільний чат
|
|
30
к
в
і
т
н
я
|
Укр.мова
|
Галина Вдовиченко. Чорна-чорна курка
|
С. 75 вправа 4 (усно),
вправа 5, 6, 7
(письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Математика
|
Таблиця множення числа 7
|
С. 118 №1, 2 (усно),
№3, 4, 5 (письмово)
(вивчити таблицю множення числа 6)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
Фізкультура
|
ЗРВ. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри
|
Виконувати вправи зі скакалкою. Тренуватись у метанні
малого м’яча
|
||
Англійська мова
Читання
28.04.20.
|
Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Let’s go to the farm»
(за підручником стор.131)
Читати та перекладати
Подивись, порахуй, запиши запитання, дай відповідь
|
аудіофайл Unit7 Lesson7-8 Exercise1
Вправа 1, стор. 131(усно)
Вправа 4, стор.
132 (письмово)
|
29.04.20.
|
*Проектна робота: створи проект
своєї ферми, розкажи неї, про уявну ферму друга
|
Вправа 6, стор. 132 (усно)
|
Читання
Дата
|
Завдання
|
27.04
|
Галина Вдовиченко «Чорна-чорна
курка» с. 72 письмова відповідь на 2
запитання
|
29.04
|
Галина Вдовиченко «Чорна-чорна
курка» с. 74-74 письмова відповідь на 1 запитання
|
30.04
|
Григорій Фалькович «Корова спекла
коровай», «Примостився міст до міста»,»Загадка про того, хто ходить
пішки»,»Все, що звечора наснилося», виразно читати посилання
на Хрестоматію
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/pochatkova/hrestomatiya_ukr-lit-1-2klass.pdf
с.109-113 (відео з виразним
читанням одного вірша на вибір)
|
Мистецтво
28 квітня (вівторок)
Тема уроку: Рекламуємо
красиве і корисне
Завдання:
1. Ми
часто з вами чуємо і бачимо рекламу. Поміркуйте, що нам допомагає краще
запам'ятати рекламу. Дуже часто використовують популярну музику для реклами
Прослухайте музику оркестру під керівництвом Поля Моріа «Така-Таката» і подумайте, щоб ви під неї
могли б розрекламувати.
2. Прослухай
та розпочни вивчати пісню Н.Май «Веселка»
30 квітня (четвер)
Тема уроку: Рекламуємо
красиве і корисне
Завдання: Створи рекламу свого
улюбленого соку з веселим героєм.
(олівці, фарби)
Інформатика
27 квітня
Тема: Послідовність дій
Завдання:
1. Ознайомтесь із матеріалом підручника (с.87, до завдань 1, 2)
2. Виконайте інтерактивні вправи (за наявності Інтернету)
https://learningapps.org/6974384 Маша збирається до школи
https://learningapps.org/5188798 Впорядкування алгоритму
По можливості скріншот екрана з виконаним завданням надішліть на Viber або Telegram +380956381670
2. Виконайте інтерактивні вправи (за наявності Інтернету)
https://learningapps.org/6974384 Маша збирається до школи
https://learningapps.org/5188798 Впорядкування алгоритму
По можливості скріншот екрана з виконаним завданням надішліть на Viber або Telegram +380956381670
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 21 квітня 2020 року по 24 квітня 2020 року
21
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Подорож в минуле України
Робота з довідковими джерелами
|
Аккерманська фортеця. Віртуальна екскурсія. Створіть
рекламу, плакат, листівку чи малюнок фортеці
|
Фото робіт викладаємо у спільний чат
|
Укр. мова
|
Тренувальні вправи на повторення
|
С. 71, вправа 6(запиши антоніми парами, , 8, 9(письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання у чат
|
|
Фізкультура
|
ЗРВ нахили і повороти. Метання малого м’яча у
горизонтальну ціль
|
Виконувати вправи з нахилами і поворотами тулуба.
Тренуватись у метанні м’яча в ціль
|
||
22
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Подорож в минуле України
Робота з довідковими джерелами
|
Хотинська фортеця. Віртуальна екскурсія. Створіть
рекламу, плакат, листівку чи малюнок фортеці
|
Фото робіт викладаємо у спільний чат
|
Матаматика
|
Складені задачі на різницеве і кратне порівняння чисел
|
С. 114, завдання 1, 2 (записати розв’язок задач по діях
або виразом; за бажанням* записати запитання до задач)
|
Скористайся правилами підручника на с.106
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
ЯДС (Труд)
|
Вимірювання часу.
Пісковий годинник
|
Скористуйся інструкціями підручника, або зроби свій
варіант піскового годинника
|
Фото робіт викладаємо у спільний чат
|
|
23
к
в
і
т
н
я
|
Укр.мова
|
Наталія Чуб Подорож листочка. Придумуємо кінцівку.
(розвиток мовлення)
|
С. 71, вправа 4 (3-5 речень письмово)
(посилання: «Як я готуюся писати текст)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
Математика
|
Складені задачі на різницеве і кратне порівняння чисел
|
С. 115, задачі №3(записати розв’язок задач по діях або
виразом ; за бажанням* записати умови задач )
|
Скористайся правилами підручника на с.106
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
Фізкультура
|
ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча на дальність
|
Виконувати вправи зі скакалкою. Тренуватись у метанні
малого м’яча
|
|
|
Математика
|
Діагностична робота
|
Виконати самостійно діагностичну роботу (40 хв)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у особисті повідомлення Viber
|
|
Фізкультура
|
ЗРВ зі скакалкою. Стрибки на скакалці на швидкість
|
Тренуватись у стрибках на скакалці на швидкість
(кількість стрибків за 15 сек)
|
||
Хореографія
|
Палітра музичних почуттів. Простий танцювальний біг
|
Розучити елементи українського народного танецю
|
||
Читання
Мистецтво
22.04
|
Наталія Чуб «Подорож листочка» с.
70, читати, переказувати і скласти кінцівку твору (зняти відео)
|
23.04
|
Наталія Чуб «Подорож листочка» с.
70 , скласти словесний портрет листочка (зняти відео)
План
1. Назва предмету
2. Опис предмету
3. Поведінка предмету
4. Що говорить про
оточуючих
5. Відношення до
оточуючих
6. Відношення оточуючих
до нього
|
24.04
|
Реклама книги. Зняти коротенький
ролик про улюблену книгу.
План
1. Назва книги і автор
2. Сюжет
3. Головні герої
4. Чим сподобалася?
5. Чому порадили б
прочитати її іншим
|
23 квітня (четвер)
Тема уроку: Ритми життя в мистецтві
Завдання:
1. Продовжуй
вивчати пісню «Крашанка»
Англійська мова
21.04.20.
|
Повторити назви частин тіла
Читати та перекладати
|
Вправа 1, стор. 129
оповіщення у групі Viber
|
22.05.20.
|
*Виконати вправу письмово за
зразком: списати запитання, дати письмову відповідь
|
Вправа 2, стор. 129
|
24.05.20.
|
Виконати вправу письмово: знайти слова і записати.
Знайти слова, записати і дати відповідь.
|
Вправа 2, стор. 129
*для ерудитів: виконайте завдання письмово
|
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 13 квітня 2020 року по 17 квітня 2020 року
Мистецтво
14 квітня (вівторок) - 16 квітня
(четвер)
Тема уроку: Ритми життя в мистецтві
Завдання:
2. Намалюй
закладку для книжки, використовуючи орнамент
(Орна́мент
— візерунок або узор, побудований на ритмічному повторенні геометричних
елементів, стилізованих тваринних чи рослинних мотивів.)
3. Розучи
пісню «Крашанка»
13
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Рух і час
|
С. 82 , зошит с. 47 (обов’язково),
с.48 (додаткова, за бажанням)
|
Надсилайте
для перевірки у чат Viber
|
Математика
|
Таблиця множення числа 6
|
С.
111, завд. 1,2(усно), с. 112 завд. 3 4, 5 (письмово).
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки
|
|
Укр. мова
|
Навіщо люди подорожують
|
С. 84-85(ЯДС), зошит с.50
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у Viber
|
|
14
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Календар
|
С. 83, зошит с. 49
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у чат Viber
|
Укр. мова
|
Ірина Адріанова. Міра для часу
|
с. 66, тренувальне списування: списати 5-7 речень
(орієнтовно 45 слів)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у чат Viber
|
|
Фізкультура
|
Ознаки втоми та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну
ціль
|
Уміти визначати, коли наступає втома. Тренуватись у
метанні м’яча в ціль.
|
||
15
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Подорожі в минуле України
|
С. 86, зошит с. 51, завд. 1 (скористайся інформацією з
відео), завд. 2
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у чат Viber
|
Матаматика
|
Таблиця множення числа 6
|
c. 112 завдання 6-8
письмово (вивчити таблицю множення числа 6)
|
Письмові
завдання для перевірки у чат
|
|
ЯДС (Труд)
|
Виготовлення пасхальної аплікації
|
Виготов пасхальну аплікацію, скористуйся
відео-інструкціями, або зроби свій варіант аплікації
|
Фото робіт викладаємо у чат НОВА ШКОЛА
|
|
16
к
в
і
т
н
я
|
Укр.мова
|
Вивчаємо календар
|
С. 67 вправа 2, 3 (усно), вправа 4, 5(письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у чат Viber
|
Математика
|
Таблиця ділення числа 6
|
С. 113, завд. 1-2 (усно), завдання 3-4 (письмово) вивчити таблицю
ділення на 6
|
Надсилайте
письмові
завдання у чат
|
|
Фізкультура
|
Загартування як засіб зміцнення здоров’я. «Повторний»
біг 3*10 м
|
Дібрати для себе один з варіантів загартовування.
Тренуватись у бугу на короткі дистанції
|
||
17
к
в
і
т
н
я
|
Укр.мова
|
Котра година
|
С.69, вправа 2,6(усно), вправа 3,4, 5 (письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у чат Viber
|
Математика
|
Таблиця ділення числа 6 Розв’язування задач
|
С. 113 завд.5, с.114 завд. 6 (письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у чат Viber
|
|
Фізкультура
|
Різновиди «човникового» бігу 4*9 м. Метання малого
м’яча у щит. Рухливі ігри
|
Тренуватись у бугу на короткі дистанції. Тренуватись у
метанні м’яча в ціль.
|
||
Хореографія
|
Будова танцю та його настрої. Глибокі присідання
|
Розучити новий танець
|
||
13.04
|
Читаємо вірші про
весну с. 64-65, виразно читати і давати відповіді на запитання
|
15.04
|
Сергій Пантюк
«Кілька повідомлень для історії» (Хрестоматія с.103), читати і переказувати
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/pochatkova/hrestomatiya_ukr-lit-1-2klass.pdf (посилання на підручник)
https://mala.storinka.org/сергій-пантюк-уривок-з-книги-вінчі-й-едісон.html (посилання на текст)
|
16.04
|
Котра година.
Наталя Забіла «Годинник» с.68-69 , відповіді на 1 і 6 запитання
|
Англійська мова
14.04.20.
|
Самостійна робота з теми «Пори року. Погода»
Інструкція з виконання
|
оповіщення у групі Viber
|
15.05.20.
|
*Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «What pet have you got?»
(за підручником стор.127-128)
виконайте вправу письмово:
Зі сплутаних букв утворіть назви назви 3 тварин.
|
Стор.128, впр. 3 (запишіть назви тварин)
*для ерудитів: запишіть назви тварин,
увівши в конструкцію «It’s
a/an…»
(за
бажанням)
|
17.05.20.
|
Опишіть одну з тварин за зразком вправи у підручнику (усно)
|
Стор.128, впр. 3 (усно)
Можна описати власного улюбленця.
*для ерудитів: виконайте завдання письмово
|
Інформатика
13 квітня
Тема: Алгоритм
Завдання:
1. Ознайомтесь із матеріалом підручника (с.80, до завдань 1, 2, 3)
2. Виконайте https://learningapps.org/4584435 Алгоритм висаджування дерева (за наявності Інтернету)
По можливості скріншот екрана з виконаним завданням надішліть на Viber або Telegram +380956381670
По можливості скріншот екрана з виконаним завданням надішліть на Viber або Telegram +380956381670
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 6 квітня 2020 року по 10 квітня 2020 року
Інформатика
6
квітня
Тема:
Виконавець. Система команд
Завдання:
1. Ознайомтесь із матеріалом підручника (с.66, завдання
1-2)
Англійська мова
*Відкрийте посилання (за можливості).
Опрацьовуйте лексику за алгоритмом попереднього уроку.
|
*Зайдіть на сайт anglomaniacy, вивчайте у грі лексику теми «Summer», спираючись на алгоритм роботи з вивчення лексики на
сайті anglomaniacy
|
(оповіщення у групі Viber)
|
*Зайдіть на сайт anglomaniacy, вивчайте у грі лексику теми «Winter», спираючись на алгоритм роботи з вивчення лексики на
сайті anglomaniacy
|
(оповіщення у групі Viber)
|
Читання
Дата
|
Завдання
|
06.04
|
Рух і здоров’я с.76 (підручник
ЯДС), відповіді на запитання, запитання №6 письмово (сфотографувати і скинуть
у групу)
|
08.04
|
Які рухи свідчать про пробудження
природи с. 78 (підручник ЯДС) зошит с. 45 (сфотографувать і скинуть в групу)
https://www.youtube.com/watch?v=jKbKYTw_YcY (відео про ознаки весни)
|
Складаємо розповідь с.62 ( зняти
відео як діти зачитують свою розповідь)
https://www.youtube.com/watch?v=xcK0_xgiA7Y
(для прикладу розповідь про весну)
|
|
10.04
|
Створюємо рекламу улюбленого журналу
(можна зняти коротеньке відео або у письмовій формі скинути у групу)
https://vseosvita.ua/library/proekt-mij-ulublenij-ditacij-zurnal-234002.html
(робота над рекламою, презентація)
План розповіді про журнал
1. Назва журналу
2. Дата випуску журналу
3. Які розділи є у
журналі
4. Який розділ журналу є
найцікавішим для вас? Чому?
|
6
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Хто як рухається
|
С. 75, зошит с. 43, завдання 1 (записати приклади
тварин), завдання 2* - додаткове
|
https://naurok.com.ua/test/hto-yak-ruhaetsya-129768.html
Надсилайте
завдання 1 для перевірки у чат Viber
|
Математика
|
Таблиця множення і ділення числа 5 (закріплення)
|
С.
108 завд. 3(усно), с. 109 завд. 4, 5 (письмово). Надсилайте
письмові
завдання для перевірки
|
||
Укр. мова
|
Записуємо рецепти. Використовуємо дієслова у різних
формах
|
С. 60 вправа 2,
3,4 (використовуй слова: спочатку, далі, потім, після цього)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у чат Viber НОВА ШКОЛА
|
|
7
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Активний і пасивний відпочинок
|
С. 77, зошит с. 44, завдання 1 (доповни схему),
завдання 2 (досліди відпочинок протягом 1 дня)
|
|
Укр. мова
|
Складаємо рецепти
|
с. 61 вправа 1, 5 (усно), вправа 2, 3, 4(письмово)
|
https://versal.com/learn/ajetlu/lessons/9 (Перевір себе, пройди тести) Надсилайте письмові
завдання для перевірки у чат Viber
|
|
Фізкультура
|
ЗРВ. Біг спиною уперед. Вправи з м’ячем. Рухливі ігри
|
Тренуватися у бігу спиною вперед. Розучити вправи з м’ячем.
|
||
8
к
в
і
т
н
я
|
ЯДС
|
Як тварини з’являються на світ
|
С. 79, зошит с. 46, завд. 1 (порівняй тварин), завд. 2
(пригадай тварин), завд. 3 (зроби висновок)
|
|
Матаматика
|
Множення числа 10. Ділення на 10.
|
c. 110 завдання 1 – 4 письмово (вивчити правила)
|
Надсилайте
письмові
завдання для перевірки у чат Viber
|
|
ЯДС (Труд)
|
Рух води та повітря. Кораблик
|
ЯДС с. 81 Складіть кораблик за схемою підручника, або скористайтеся відео-інструкціями
|
||
9
к
в
і
т
н
я
|
Укр.мова
|
Складаємо розповідь.
|
С. 63 вправа 2, 3 (усно), вправа 4 (письмово)
|
https://versal.com/learn/ajetlu/lessons/10 (Перевір себе, пройди тести) Надсилайте письмові
завдання для перевірки у чат Viber
|
Математика
|
Множення числа 10. Ділення на 10.
|
С. 111 завдання 6 – 8 (письмово)
|
Надсилайте
письмові
завдання у чат
|
|
Фізкультура
|
Біг із зупинками стрибком. Метання м’яча із-за голови.
Рухливі ігри
|
Вправлятися у бігу із зупинками стрибком. Тренуватися у
метанні м’яча з-за голови
|
||
10
к
в
і
т
н
я
|
Математика
|
Вирази на множення і ділення
|
Самостійна робота. Узагальнення вивченого (самоперевірка)
|
|
Фізкультура
|
Фізичні вправи для постави та профілактики
плоскостопості
|
Тренуватись у виконанні фізичних вправ для постави та
профілактики плоскостопості
|
||
Хореографія
|
Елементи мови рухів
|
Розучити танець «Макарена»
|
|
|
Мистецтво
7 квітня (вівторок)
Тема
уроку: Квіткові фантазії.(продовження)
Завдання:
1. Згадайте,
балет – це….
2. Передивіться
фрагмент балету Є.Русинова «Дюймовочка»
3. Продовжуй
вивчати пісню «Сонячний віночок»
9 квітня (четвер)
Тема
уроку: Квіткові фантазії. (продовження)
Завдання:
завершити роботу над створенням віночка
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 30 березня 2020 року по 3 квітня 2020 року
30 березня 2020
|
ЯДС
|
Транспорт колись і тепер
|
с. 68 – 69 (розглянути лінію часу, відповісти на
питання), зошит с. 39
|
|
Математика
|
Таблиця множення числа 5
|
С. 104, завд. 3, 4(усно), завд. 5, 6, 7, 8(письм),
вивчити таблицю множення числа 5
|
||
Укр. мова
|
Дієслово
|
С. 53 (вивчити правило), завд. 1, 3 (усно), завд. 2,
4,5 (письмово)
|
||
Читання
|
Рух і сила
(за підручником ЯДС)
|
С. 70 завд. 1, 2 (усно, звернути увагу на слова,назви
дії) , зошит с. 40
|
31 березня 2020
|
ЯДС
|
Рух і прості механізми
|
С. 71, зошит с.41 Прості механізми — різні пристрої, які дозволяють виконувати рух за
умови прикладання невеликої сили.
|
Перевір себе! Присилай відповідь на завдання 1зошита у
особисті повідомлення мережі Viber.
|
Укр. мова
|
Описуємо свій день
|
С. 54, повторити правило про дієслово, завдання 1-
4(усно), завдання 5(письмово)
|
Твір має містити біля 4 - 5 речень. Описуйте свій день
в такій послідовності: що робили (бачили) зранку, вдень, після обіду,
ввечері. Надсилайте фото творів у
особисті повідомлення мережі Viber. Твір можна також надрукувати і надіслати
у вигляді повідомлення.
|
|
Фізкультура
|
Біг із високого старту.
Ходьба з різним положенням рук.
Фітбол - аеробіка
|
Придумайте свою вправу для ранкової зарядки.
|
Зніміть відео своєї
вправи для ранкової зарядки, надішліть у чат Viber НОВА ШКОЛА та збирайте
|
1 квітня
|
ЯДС
|
Види руху
|
С. 72, зошит с. 42 завдання. 1 (з’єднати механізм з
видом руху), завдання. 2 (запиши, які з механізмів є у вас вдома)
|
відповідь на завдання 2 -зошита в особисті повідомлення
мережі Viber, або смс.
|
Матаматика
|
Кратне порівняння чисел
|
С. 105, №. 2 (вивчити правило),
с. 106, №. 3, задачі 5 (скласти усно умови задач)
|
для перевірки надсилаєте завдання 3 с.106 у особисті
повідомлення мережі Viber
|
|
ЯДС (Труд)
|
Важіль в іграшках. Маріонетка
|
С. 74 (виготовте маріонетку, використовуючи порядок дій
на фото)
|
надішліть фото свого виробу у чат Viber.
|
|
2 квітня
|
Укр.мова
|
Звуконаслідування
|
С. 55, завдання 1, 2 (усно), завдання 3, 4 (підкреслити
звуконаслідування ===, до якої частини мови вони належать?)
|
для перевірки надсилаєте завдання 4 с.55 у особисті
повідомлення мережі Viber
|
Математика
|
Таблиця ділення на 5
|
С. 107, № 5 (вивчити таблицю ділення на 5), с. 108, №
7, 8
|
для перевірки с. 108, № 7, 8 у особисті повідомлення
мережі Viber
|
|
Фізкультура
|
Ходьба «Змійкою». Біг до 500 м. Фітбол – аеробіка. Ігри
|
Тренуватись бігати «Змійкою»
Гра «Повтори рухи»
|
||
3 квітня
|
Укр мова
|
Описуємо порядок дій
|
С. 58-59 завд. 1, 2 (підкресли дієслова ====), завд. 5 (можна використати с. 40-41, 59,або
інструкції виробів з ЯДС)
|
https://vseosvita.ua/library/urok-rozvitku-zvaznogo-movlenna-skladanna-instrukcii-ak-zrobiti-ramku-dla-fotografii-204474.html для перевірки надсилаєте завдання 8 с.59 у Viber
|
Математика
|
Таблиця множення і ділення числа 5 (закріплення)
|
С. 108 № 2, с. 109 № 6, 7, 8; повторити таблицю
множення і ділення числа 5.
|
зняти відео «Я швидше всіх знаю таблицю множення числа
5», викласти у чаті Viber
|
|
Фізкультура
|
ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу.
Рухливі ігри
|
Вправи
на імітацію.
Нейропсихологічна
гра "Роби як Лорі" (повтори, якщо зможеш)
|
||
Хореографія
|
Елементи мови руху. Передача відтінків музики через рух
|
Вивчи танцювальні рухи.
|
За бажанням зняти і надіслати відео свого танцю у чат Viber.
|
Інформатика
30
березня
Тема:
Інформаційні знаки
Завдання:
1. Ознайомтесь із матеріалом підручника (с.66,
завдання 1-2)
2. Виконайте https://learningapps.org/4898881 (за наявності Інтернету)
або
вправу 4 (за наявності програми Paint на
вашому комп’ютері)
Англійська мова (завдання на тиждень з 30.03-03.04.2020)
*Відкрийте посилання
(за можливості) Працюйте за інструкцією
*Відкрийте посилання (за можливості).
Опрацьовуйте лексику за алгоритмом попереднього уроку
*Відкрийте посилання
(за можливості). https://quizlet.com/498170750/2-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81-flash-cards/?new
Опрацьовуйте лексику за
алгоритмом попереднього уроку.
Методика роботи з лексикою на
сайті Quizlet
Вивчайте слова в запропонованому тренажером порядку.
Натисніть кнопку «карточки».
Натисніть на слайд, повторіть слово за диктором, запам’ятовуйте правопис. Для
переходу на інший слайд активізуйте синю стрілочку під слайдом. Для повернення
на робочу сторінку натисніть кнопку «назад».
На завданні «заучивание» натискаємо
на слово, яке відповідає картинці. На
завданні «письмо» робимо підпис до
картинки англійською мовою, «правописание»
- натискаєм значок звука і записуємо слово на слух. Свої знання перевіряємо
через виконання завдання «тест».
Після достатнього виконання цих вправ можна переходити до гри «подбор» з перетягування на час слів до
відповідних картинок чи навпаки; «гравитация»
- запис перекладу слова.
Алгоритм роботи з лексикою за темою «Food» на сайті anglomaniacy
1.
Зайдіть
на сайт anglomaniacy.
2.
Оберіть
віконце vocabulary (лексика).
Внизу сторінки на зеленому фоні в колонці F-K оберіть тему food.
3.
На
маленькій картинці із зображенням ягуара оберіть wordlist (список слів). Нижче ви можете ознайомитись з картинками до слів-назв
продуктів, які будуть вивчатися.
4.
Ще
нижче на зеленому полі оберіть віконце picture dictionary (словник у картинках). Натисніть на маленьку картинку із зображенням продукту, ви побачите
збільшене зображення картинки, назву до неї та почуєте правильну вимову.
Повторюйте за диктором декілька раз. Намагайтесь запам’ятати назву, правопис,
вимову. Нижче додаткова вправа на вивчені слова.
5.
На
закріплення слів внизу сторінки на зеленому полі обираємо гру у віконці
*matching game
(пошук відповідностей «картинка - переклад»);
*spelling game (гра на правопис: перетягнути букви, щоб утворити
правильну назву до малюнку. Повторіть вимову слова за диктором);
*guessing game (вгадати слово з теми, підбираючи букви);
*picture test (обираємо цифру, потім картинку, яка відповідає слову);
*vocabulary quiz (обираємо цифру, потім слово до картинки).
(алгоритм придатний до вивчення лексики з любої
теми на сайті anglomaniacy )
Мистецтво
31 березня
(вівторок)
Тема уроку. Квіткові фантазії
Завдання. Послухай пісню М.Ведмедері
«Віночок»
вивчи пісню за допомогою караоке
2 квітня
(четвер)
Тема уроку. Квіткові фантазії
Завдання. Намалювати український
віночок
Комментариев нет:
Отправить комментарий