Завдання на тиждень з 25 травня 2020 року по 29 травня 2020 року
Англійська мова
18.05.20, 20.05.20 Відкрийте
посилання (за можливості) та перегляньте мультик (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=M7sJ9waH2sg
Завдання на тиждень з 18 травня 2020 року по 22 травня 2020 року
Понеділок
18. 05. 2020
|
Літературне
читання
Урок позакласного читання
Оповідання на тему: «А дружити треба вміти»
Знайти оповідання, прочитати та переказати
Українська
мова
Підручник –с. 170,
впр. 334, (письмово)
Математика
Підручник - с. 161, № 1029, № 1030 (усно)
с. 162, № 1031, 1035 (письмово)
|
Вівторок
19. 05. 2020
|
Математика
Підручник – с. 162, № 1036, № 1038 (усно)
№ 1037, № 1039, № 1041 (письмово)
Природознавство
Контрольна робота
|
Середа
20. 05. 2020
|
Літературне
читання
Хрестоматія – с.155 – 161, переказувати
Математика
Контрольна робота
|
Четвер
21. 05. 2020
|
Українська
мова
Підручник – с. 170, впр. 335, 337
Природознавство
Підручник – с. 169,
|
П’ятниця
22.05.20
|
Літературне
читання
Підручник – с. 149 – 153, виразно читати
Українська
мова
Підручник – с. 167, впр. 345, 346
Математика
Підручник - с.
163, № 1044 (усно),
с. 163, № 1045, № 1046, № 1049 (письмово)
|
Завдання на тиждень з 12 травня 2020 року по 15 травня 2020 року
Інформатика
Музичне мистецтво
Завдання: виконати олімпіаду з інформатики "На урок" Весна'2020. Зверніть увагу, завдання олімпіади відкритті до 20 травня.
1. Зайти на сайт https://naurok.ua/start
2. Вписати свій пароль (паролі знаходяться тут)
3. Перевірити свої прізвище та ім'я
4. Виконати "Олімпіада з інформатики. Весна 2020"
Результати надсилати не потрібно
Музичне мистецтво
12 травня
(вівторок)
Тема уроку: урок перевірки знань.
Завдання:
https://www.youtube.com/watch?v=kQYPxKA52kk
Образотворче мистецтво
Матеріали для опрацювання і завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1H8Tupfiw5CMmRtlhkwCNmpC9_R2bKEqE
Англійська мова
22.05.20.
|
*Виконай вправу теми «Тепер ти можеш»:
Запитай та дай відповідь, чи
подорожував ти цим видом транспорту (запитання до всіх картинок вправи 1,
стор.186) влітку.
Прочитати текст, списати
речення, позначивши їх Т-правдиве, F-неправдиве.
|
Вправа 2, стор. 186 (усно)
Вправа 3, стор. 187
(письмово)
|
Вівторок
12. 05. 2020
|
Математика
Підручник – с. 159, № 1013 (усно),
№ 1011,
1012(письмово)
Природознавство
Підручник – с.
165-168, робочий зошит «Кримські гори »
|
Середа
13. 05. 2020
|
Літературне
читання
Підручник –с. 177 – 178, переказувати, відповідати на
запитання
Математика
Підручник – с. 160, № 1021,
|
Четвер
14. 05. 2020
|
Літературне
читання
Підручник – с. 179 - 183, відповідати на запитання
Українська
мова
Контрольна робота
Природознавство
Підручник – с. 169
|
П’ятниця
15.05.20
|
Літературне
читання
Підручник – 184,
вивчити вірш напам’ять
Українська
мова
Підручник – с. 167, впр. 329, 331.
Математика
Підручник - с.
160, № 1022 (усно),
№ 1023, № 1026, № 1027 (письмово)
|
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 4 травня 2020 року по 8 травня 2020 року
Образотворче мистецтво
Матеріали для опрацювання та завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1NT5UIibVvQEwHqptVeJ96bHO3l8s35d9
Музичне
мистецтво
5
травня (вівторок)
Тема уроку: Мелодії останнього дзвоника
Завдання:
1.
Продовжуй вчити пісню Н.Май «Калинова Україна»
Понеділок
04. 05. 2020
|
Літературне
читання
Підручник – с.
175 – 176, виразно читати, відповідати на запитання
Українська
мова
Підручник –с. 165,
впр. 323 (усно), правило
впр. 325(письмово)
Математика
Підручник - с. 153, № 968, № 969 (усно)
№ 970, 971,
972 (письмово)
|
Вівторок
05. 05. 2020
|
Математика
Підручник – с. 154, № 977, № 978 (усно)
№ 979, № 980, № 985 (письмово)
Природознавство
Підручник – с.
163-164, робочий зошит «Які галузі господарства краще розвинені у
степовій зоні»
|
Середа
06. 05. 2020
|
Українська
мова
Підручник –с. 166,
впр. 326 (усно),
впр. 327(письмово)
Математика
Підручник – с. 155, № 987 (усно),
С. 156, № 988, № 995, № 989
|
Четвер
07. 05. 2020
|
Літературне
читання
Підручник – с. 176, виразно читати, відповідати на
запитання
Українська мова
Диктант
Природознавство
Підручник – с. 165 – 168, робочий зошит «Якою є природа
Карпатських гір»
|
П’ятниця
08.05.20
|
Літературне
читання
Підручник – 177
– 178, відповідати на запитання
Українська
мова
Підручник – с. 167, впр. 328
Математика
Підручник - с.
158, № 1004 (усно),
С. 159, № 1005, № 1006, № 1007 (письмово)
|
Англійська мова
04.05.20.
|
Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Travelling»
(за підручником стор.174)
Граматичний практикум:
теперішній доконаний час
Прочитайте текст «London sightseeing tour» (стор.174-175) та дайте відповіді на запитання тесту
вправа 2, стор. 176
|
Правило стор. 175 (ознайомлення)
Вправа 2, стор. 176 (письмово)
|
06.05.20.
|
Граматичний практикум:
теперішній доконаний час
Вивчити неправильні дієслова (усно/письмово)
|
Правило стор. 177 (ознайомлення)
Вправа 3, стор.179-180 (таблиця неправильних дієслів
стор.198-199)
|
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 27 квітня 2020 року по 30 квітня 2020 року
Понеділок
27. 04. 2020
|
Літературне
читання
Хрестоматія – с. 179 – 181
Українська
мова
Підручник –с.
161, впр. 315 (усно),
впр. 316,
впр 317(письмово)
Математика
Підручник - с. 148, № 924, № 931
|
Вівторок
28. 04. 2020
|
Математика
Підручник – с. 149, № 935, с. 152, № 957
Природознавство
Підручник – с. 158
- 159
|
Середа
29. 04. 2020
|
Літературне
читання
Хрестоматія – с.181 – 185
Математика
Підручник – с. 151, № 954, № 960
|
Четвер
30. 04. 2020
|
Літературне
читання
Підручник –
с.174 – 175, відповідати на запитання
Українська
мова
Підручник – с. 163, впр. 319
Природознавство
Підручник – с. 160 - 162
|
Інформатика
Образотворче мистецтво
Опрацювати презентацію https://drive.google.com/open?id=1QrbbwHPGFfomqFO5UYGVyERgI65UmuUb
Виконати вправу https://learningapps.org/1273102
Образотворче мистецтво
Матеріали для опрацювання та завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=174NJ0mxy4vfp5Kk_CI17sJAyratL5nSQ
Музичне
мистецтво
28
квітня (вівторок)
Тема уроку: Українська музика у
світі
Завдання:
1. Переглянь
урок
2.
Прослухай та розучи пісню Н.Май «Калинова Україна»
Англійська мова
27.04.20.
|
*Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «В аеропорту»
(за підручником стор.169-171)
Прочитайте вправу 2, стор.165 та дайте письмово
відповіді на запитання тестів
За зразком складіть 2 міні-діалога
|
Вправа 3, стор. 170 (письмово)
Вправа 4, стор. 170 (усно)
|
29.04.20.
|
Прочитайте текст вправи 5,
стор.171-172 та дайте письмово короткі відповіді на запитання
|
Вправа 3, стор. 173 (письмово)
|
Завдання на тиждень з 21 квітня 2020 року по 24 квітня 2020 року
Вівторок
21. 04. 2020
|
Математика
Підручник – с. 149, № 936 (усно),
с. 149, № 937, № 938, № 939 (письмово)
Природознавство
Підручник – с. 152 – 154
Я у світі
Європейський Союз – співтовариство народів Європи
(знайти інформацію в Інтернеті)
Фізична
культура
|
Середа
22. 04. 2020
|
Українська
мова
Підручник – с. 149, впр. 293 (списати)
Математика
Підручник – с. 150, № 942, 943(усно), № 941, № 944, №
946 (письмово)
|
Четвер
23. 04. 2020
|
Літературне
читання
Вірші Анатолія Качана (знайти в Інтернеті)
Українська
мова
Підручник – с. 152, впр. 298
Природознавство
Підручник – с. 155 – 157
|
П’ятниця
24. 04. 2020
|
Літературне
читання
Вірші Оксани Лущевської (знайти в Інтернеті)
Українська
мова
Підручник – с. 156, впр. 305 (1 завдання)
Математика
Підручник – с. 151, № 949, № 953(письмово)
|
Музичне
мистецтво
21 квітня
(вівторок)
Тема уроку: Мистецтво, що єднає душі.
Завдання:
1. Послухай
розповідь про скрипку
прослухай два
варіанти виконання одного й того ж самого твору, подумай, чим воно
відрізняється?
2. Довчи пісню М. Ведмедері «Молитва»
Будьте здорові!
Образотворче мистецтво
Тема уроку: Зв'язок
архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру.
Продовжити виконання
творчого завдання (яке було задано на минулому тижні): Намалювати фонтан біля будинку, за бажанням
використати малі архітектурні форми.
Англійська мова
22.04.20.
|
*Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Люблю подорожувати»
(за підручником стор.166-167)
Прочитайте вправу із вставленими словами з рамочки
За зразком запишіть запитання та відповідь про
відправлення потяга до Парижу та прибуття до Берліну.
|
Вправа 2, стор. 166-167
(письмово)
Вправа 3, стор. 167
(письмово)
|
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 13 квітня 2020 року по 17 квітня 2020 року
Інформатика
Музичне мистецтво
Матеріал для опрацювання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1hu6X9_MvcdTvTFXMsOo17WhHZqU1EMA9
Виконати вправу https://learningapps.org/watch?v=p2pz9esxt
Музичне мистецтво
14
квітня (вівторок)
Тема уроку: Мистецтво, що єднає
душі.
Завдання:
1. Послухай
і подумай, чому цю музику називають духовною?
2. Розучи
пісню М, Ведмедері «Молитва»
Понеділок
13. 04. 2020
|
Літературне
читання
Хрестоматія – с. 145 – 147, читати, скласти 3 запитання
до тексту(письмово)
Українська
мова
Підручник –с.
143, впр. 282 (усно), с. 143-
144 (повторити правило), впр.284
Математика
Підручник - с. 144, № 903 ( 1 завдання усно)
№ 903, №
904, № 905 (письмово)
|
Вівторок
14. 04. 2020
|
Математика
Підручник – с. 145, № 911, № 917 (усно),
с. 145, № 912, № 913, № 916
(письмово)
Природознавство
Підручник – с. 147
– 148, відповідати на запитання
Фізична
культура – стрибати на скакалці
|
Середа
15. 04. 2020
|
Літературне
читання
Хрестоматія – с.141 – 143, переказувати
Математика
Підручник – с. 147, № 921(усно), № 923, № 925, № 927
(письмово)
Трудове
навчання
Вчитися пришивати ґудзики
|
Четвер
16. 04. 2020
|
Літературне
читання
Хрестоматія – с. 89 – 91, переказувати
Українська
мова
Підручник – с. 145, впр. 285
Природознавство
Підручник – с. 149 - 151, відповідати на запитання,
робочий зошит с. 57
|
П’ятниця
17. 04. 2020
|
Літературне
читання
Хрестоматія – с. 20 - 28, читати в особах
Українська
мова
Підручник – с. 145, впр. 286 (усно);
с. 146 – правило, впр. 288(1,2 завдання)
Математика
Підручник – с. 148, № 929 (усно), № 930, № 933(письмово)
|
Матеріали та завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1ouYVxch9HqSafu_Da7Hn_pcBTIhZ4XQY
Англійська мова
13.04.20.
|
*Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «На вокзалі»
(за підручником стор.163-165)
виконайте вправу письмово: укомплектувати речення зі словами “on”, “for” чи “by”.
|
Стор.165, впр.4 (письмово)
|
15.04.20.
|
виконайте вправу письмово, спираючись на текст впр.2, стор. 163. Відповіді записувати
реченнями.
|
Стор.164, впр.3 (письмово)
|
Завдання на тиждень з 6 квітня 2020 року по 10 квітня 2020 року
Англійська мова
*Відкрийте посилання (за
можливості).
Працюйте за інструкцією
|
оповіщення у групі Viber
|
*Відкрийте посилання (за можливості). Опрацьовуйте
лексику так, як на попередньому уроці.
|
Понеділок
06. 04. 2020
|
Літературне
читання
Підручник «Позакласне читання» - с. 163-166,
переказувати
Українська
мова
Підручник –с.
139, впр. 275, 276 (усно), с.
141, впр.278
Математика
Підручник - с. 139, № 867, № 868, № 869 (усно)
с. 140 № 871, № 875 (письмово)
Англійська
мова
*Відкрийте посилання (за
можливості).
Працюйте за інструкцією
|
Вівторок
07. 04. 2020
|
Математика
Підручник – с. 140, № 876, № 878 (усно),
с. 140, №877, № 880 (письмово)
Природознавство
Підручник – с. 141-142
Я у світі
Проєкт
«Визначні місця мого краю»
|
Середа
08. 04. 2020
|
Українська
мова
Написати роздум «Чи можуть пишатися мною мої батьки» (5-6
речень)
Англійська
мова
Відкрийте посилання (за можливості). Опрацьовуйте
лексику так, як на попередньому уроці.
Математика
Підручник – с. 141, № 885, № 886 (письмово)
|
Четвер
09. 04. 2020
|
Літературне
читання
Підручник «Позакласне читання» - с. 166 – 168,
переказувати
Українська
мова
Підручник – с. 141, впр. 279 (усно); с. 142 – правило,
впр. 280
Природознавство
Підручник – с. 144 - 146, робочий зошит с. 56
|
П’ятниця
10. 04. 2020
|
Літературне
читання
Підручник «Позакласне читання» - с. 168 – 169,
переказувати
Українська
мова
Підручник – с. 142, впр. 281
Математика
Підручник – с. 143, № 895 (усно), № 897(письмово);
с. 144, №, 900, № 901 (письмово)
|
Музичне мистецтво
7 квітня
(вівторок)
Тема.
Музика мандрує світом.
Завдання:
1.
Послухайте
іспанський танець «Арагонська хота»
2.
Послухайте
«Арагонську хоту» М.Глінки
https://www.youtube.com/watch?v=TjU06JmqwGA – як змінилась музика?
Образотворче мистецтво
Образотворче мистецтво
Посилання для завантаження презентації для роботи: https://drive.google.com/open?id=1xgPdIEb4S8U-F1rlOCFsp-Q5KjfubZeb
Інформатика
- Опрацювати презентацію за посиланням https://drive.google.com/open?id=1mo0zMeO9Cx_pRS4Qzi4d3bxS5TgalrLj
- Виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/view397591
Хореографія
Дівчата
(вальс квітів)
Український танець
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 30 березня 2020 року по 3 квітня 2020 року
Літературне читання
С.166-170,
переказувати казку так, ніби ти став учасником подій.
С. 171-173, виразно
читати.
Понеділок
30. 03. 2020
|
Літературне
читання
Підручник - с. 166 – 168, відповідати на запитання,
переказувати
Українська
мова
Підручник – повторити правила на с. 134, 135, виконати впр.263, 264
Математика
Підручник - с. 134, № 823 (усно), письмово - № 824,
825, 829, 830
Англійська
мова
Повторити/вивчити слова (с. 140 – в рамочці; с. 143,
впр. 1; с. 146, впр.1)
|
Вівторок
31. 03. 2020
|
Математика
Підручник – с. 136, 839, 840 (усно), письмово - №845,
848, 844
Природознавство
Підручник – с. 136-137, робочий зошит – с. 52
Я у світі
Проєкт «Сім
чудес України»
|
Середа
01. 04. 2020
|
Літературне
читання
Підручник – с. 168 – 170, переказувати, відповідати на
запитання
Англійська
мова
Прочитати, дати відповіді на запитання після тексту (усно)
с. 154-155, впр.3
Математика
Підручник – с. 138, усно - № 855, 853, письмово – №
849, 850, 857
|
Четвер
02. 04. 2020
|
Літературне
читання
Підручник – с. 171 – 172, виконати завдання після вірша
Українська
мова
Підручник – с. 136, впр. 265, 266, 268 (усно), 269
(письмово)
Природознавство
Підручник – с. 138-140, робочий зошит с. 53
|
П’ятниця
03. 04. 2020
|
Літературне
читання
Підручник – с. 172 – 173, відповідати на запитання
Українська
мова
Підручник – с.137, впр. 270 (усно), письмово - с. 138,
впр. 271, с. 273, впр. 273 (1, 2 завдання)
Математика
Підручник – с. 138, усно № 858, 859, 860, 86; письмово
№ 862, 866
|
Англійська мова
*Відкрийте посилання (за можливості).
працюйте за інструкцією
оповіщення у групі Viber
*Відкрийте посилання (за можливості).
Опрацьовуйте лексику так, як на попередньому уроці.
Методика роботи з лексикою на
сайті Quizlet
Вивчайте слова в запропонованому тренажером порядку.
Натисніть кнопку «карточки».
Натисніть на слайд, повторіть слово за диктором, запам’ятовуйте правопис. Для
переходу на інший слайд активізуйте синю стрілочку під слайдом. Для повернення
на робочу сторінку натисніть кнопку «назад».
На завданні «заучивание» натискаємо
на слово, яке відповідає картинці. На
завданні «письмо» робимо підпис до
картинки англійською мовою, «правописание»
- натискаєм значок звука і записуємо слово на слух. Свої знання перевіряємо
через виконання завдання «тест».
Після достатнього виконання цих вправ можна переходити до гри «подбор» з перетягування на час слів до
відповідних картинок чи навпаки; «гравитация»
- запис перекладу слова.
Алгоритм роботи з лексикою за темою «Food» на сайті anglomaniacy
1.
Зайдіть
на сайт anglomaniacy.
2.
Оберіть
віконце vocabulary (лексика).
Внизу сторінки на зеленому фоні в колонці F-K оберіть тему food.
3.
На
маленькій картинці із зображенням ягуара оберіть wordlist (список слів). Нижче ви можете ознайомитись з картинками до слів-назв
продуктів, які будуть вивчатися.
4.
Ще
нижче на зеленому полі оберіть віконце picture dictionary (словник у картинках). Натисніть на маленьку картинку із зображенням продукту, ви побачите
збільшене зображення картинки, назву до неї та почуєте правильну вимову.
Повторюйте за диктором декілька раз. Намагайтесь запам’ятати назву, правопис,
вимову. Нижче додаткова вправа на вивчені слова.
5.
На
закріплення слів внизу сторінки на зеленому полі обираємо гру у віконці
*matching game
(пошук відповідностей «картинка - переклад»);
*spelling game (гра на правопис: перетягнути букви, щоб утворити
правильну назву до малюнку. Повторіть вимову слова за диктором);
*guessing game (вгадати слово з теми, підбираючи букви);
*picture test (обираємо цифру, потім картинку, яка відповідає слову);
*vocabulary quiz (обираємо цифру, потім слово до картинки).
(алгоритм придатний до вивчення
лексики з любої теми на сайті anglomaniacy )
Музичне мистецтво
Музичне мистецтво
31.03.2020
(вівторок)
Тема. Без словника і перекладача.
Завдання.
v
Поміркуй, чи зрозумілий вам характер і настрій
цих творів. Завдяки чому?
Комментариев нет:
Отправить комментарий