Завдання на тиждень з 25 травня 2020 року по 29 травня 2020 року
Математика
Завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=188JSsfCOUK1WxCmz_Jmcf6ZVPTU0x69N
Географія
(26 та 28 травня)
Тема: Підсумки
вивченого з теми « Планета людей»
Від виконання завдання звільняються: Данич А., Доля К.,
Кашина К., Кравченко А., Лаба Б., Плюйко А., Примаченко С., Ревенок А.,
Шклярова С., Шклярова А.
Завдання 1. Виконайте наступні завдання:
1. Підтвердіть або спростуйте твердження «так – ні»:
А) біосфера – це
оболонка Землі населена живими організмами;
Б) верхня межа
біосфери проходить в атмосфері на висоті 5 км.;
В) рослини,
тварини, бактерії та гриби є складовими біосфери;
Г) сукупність
усіх рослин на планеті називають флорою;
Д) для тропічних
широт характерний жаркий і вологий клімат;
Е) у природі
кожна рослина і тварина пристосовані до умов середовища.
2.
Визначте, про яку
природну зону іде мова (записати тільки
назву зони):
А) Природна зона, що охоплює острови Північного Льодовитого океану, території
навколо полюса.
Б) Природна зона, клімат якої постійно вологий та жаркий.
В) У природній зоні ґрунти підзолисті та
торф'яно-болотні, ростуть хвойні породи дерев.
Г) Для природної зони характерна холодна зима, тепле
літо, поширена лісова і степова рослинність.
Д) Природна зона, рослинність якої представлена хвойними
та листяними породами дерев.
Е) Рослинний світ зони бідний, здебільшого ростуть полин,
верблюжа колючка.
3*. Які ґрунти характерні для нашої місцевості. Що на них вирощують?
Англійська мова
6 клас Код доступу:
6ibovf5
|
||
25.05
|
Повторення. Артиклі. Подивитись відео і повторити
правило. Надіслати скрін результатів.
|
|
27.05
|
Повторення. Артиклі,
‘many’, ‘much’. Подивитись відео і повторити правило. Надіслати скрін
результатів.
|
|
29.05
|
Повторення. Питальні слова. Подивитись відео і повторити
правило. Надіслати скрін результатів.
|
Українська мова
25.05 Урок 1. Повторення вивченого в кінці року.
Лексикологія.
Повторити теоретичний
матеріал за підручником. Параграф 8-14. Розглянути схеми на форзаці підручника.
Практичне завдання.
Виконати вправу 102, 118.
25. 05 урок 2. Фразеологія.
Повторити теоретичний
матеріал за підручником. Параграф15-17.
Практичне завдання.
Виконати ігрові завдання.
Термін виконання
25.05
28. 05. Морфологія та орфографія.
Повторити основні поняття з теми «Іменник». Параграф 26
-43. Виконати ігрові завдання.
29.05 Словотвір та орфографія.
Теоретичний матеріал
за підручником. Параграф 18-25.
Без оцінювання.
Українська
література
27.05. Урок
1.Повторення та узагальнення вивченого в II семестрі.
Художні засоби.
Опрацювати матеріал
на форзацах підручників: розглянути портрети
вивчених письменників та визначити твори, з яких наведені цитати.
Виконати ігрове
завдання за посиланням.
Без оцінювання.
29.05 Урок 2. Рекомендована література для читання в 7
класі.
1. І. Франко. Повість
«Захар Беркут».
2.А. Чайковський.
Повість «За сестрою».
3. М. Стельмах.
Повість «Гуси-лебеді летять»
4. Г. Тютюнник.
Повість «Климко»
5.О. Стороженко.
Оповідання «Скарб»
6. Марина. Павленко.
Повість-казка «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»
7. Любов Пономаренко.
«Гер переможений»
8. Олександр
Гаврош. Повість «Неймовірні пригоди Івана Сили»
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 18 травня 2020 року по 22 травня 2020 року
Історія
19. 05 Тема: Практична робота «Порівняльний аналіз
цивілізацій Греції та Риму, Індії та Китаю»
За поданими
твердженнями треба визначити: Яка цивілізація?
Греція чи Рим
1. У Vст. до не. в цій державі були ухвалені Закони 12 таблиць
2.
Інша назва цієї
держави – Еллада
3.
Надзвичайно суворі
закони, автором яких є Драконт
4.
В цій країні було
встановлено диктатуру Гая Юлія Цезаря
5.
Під час Мессенських
війн утворилась держава Спарта
6.
Утвердження
демократії відбулось за Перікла
7.
Реформи братів
Гракхів передбачали прийняття земельного закону
8.
Найдавніша
цивілізація в Європі - Мінойська
палацова
9.
Завдяки реформам
Діоклетіана та Константина було призупинено розпад цієї держави
10.
Жителі цієї держави
засновували міста-колонії в північному Причорномор’ї
11.
В історії цієї
держави відбулося три Пунічних війни
12. У І ст. в цій державі виникло християнство
Китай чи Індія
1. Одним із досягнень цивілізації – десяткова система обчислення (цифри)
2.
Для захисту від
нападників було збудовано Велику стіну
3.
В долині р. Ганг
виникла цивілізація
4.
В цій країні
зародилось віровчення – буддизм
5.
На території цієї цивілізації
протікала Жовта ріка або ріка, що блукає
6.
Суспільство умовно
поділялось на чотири варни
7.
Цар Ашока – один з
найвідоміших царів цієї цивілізації
8.
Через цю країну
пролягав Великий шовковий шлях
9.
Цінь Шіхуанді –
імператор, що об’єднав країну
10.
Найдавніші поселення
– Мохенджо-Даро та Хараппа
11.
Досягненням в цій
цивілізації була голкотерапія
12. Ця цивілізація відома лаковими виробами
22. 05
Узагальнення. Тематичне
оцінювання «Витоки сучасних цивілізацій»
Ознайомитись з матеріалом презентації https://drive.google.com/open?id=1gtSMC7XYSiRcG8WRhb1wWzQdCxBwiuos і виконати тестові
завдання.
Надіслати фотозвіт на Viber за номером
0931415939
Географія
(19 та 21 травня)
Тема: Кількість населення Землі.
Розселення населення. Людські раси.
Завдання 1. Дайте відповіді на наступні запитання, використовуючи
інформацію підручника §59, 60:
Запитання
|
Коротка відповідь
|
1.
Кількість населення
Землі
|
|
2.
Найбільш населені
країни (назвіть 3)
|
|
3.
На скільки
населення зростає щорічно
|
|
4.
Коли народився 7-ми
мільярдний житель Землі
|
|
5.
Де оселялися люди в
давнину
|
|
6.
Що таке густота
населення
|
|
7.
За якою формулою її
визначають
|
|
8.
Середня густота
населення Землі
|
|
9.
Найгустіше заселені
регіони Землі (2-3)
|
|
10.
Райони, що мають
найменшу густоту (2-3)
|
|
11. Що таке раса
|
|
12. Які є раси на Землі
|
|
13. Назвіть ознаки екваторіальної раси
|
|
14. Назвіть ознаки європеоїдної раси
|
|
15. Назвіть ознаки монголоїдної раси
|
|
16. Назвіть ознаки австралоїдної раси
|
Завдання 2*. Дайте відповідь на запитання:
1. Під впливом яких чинників з’явилися відмінності у різних рас?
2.
Основна причина
стрімкого зростання населення в останні роки?
Зарубіжна література
Біологія
18.05.2020
Тема: Лишайники
Завдання.
1.
Прочитати § 53 або
переглянути відео за посиланням:
2.
Вставити
пропущені слова під відповідними номерами: (у зошит записати цифру і пропущене слово)
Наука про лишайники
ЛІХЕНОЛОГІЯ. Щільно переплетені …1… утворюють верхній
коровий шар й нижній коровий шари. Усередині лишайнику гіфи …2… й утворюють
його серцевину, де розташовані клітини …3… . Від нижнього корового шару можуть
відходити окремі гіфи, що
виконують роль …4… - слугують для прикріплення до
поверхонь.
Тіло лишайника утворює …5… .
Водорості або
ціанобактерії постачають грибу…6… , що утворилися в процесі …7… . Гриб у свою
чергу постачає…8… , що поглинаються з водою. Гіфи гриба …9… водорості від впливу несприятливих умов
довкіллі. Але, якщо грибу не вистачає
поживних речовин, він може…10… і навіть знищувати клітини водоростей.
Розмножуються лишайники
вегетативно і …11… . Вегетативно відбувається …12…, а статеве забезпечують
формування …13…. Потрапивши у сприятливі умови спора проростає. Гіфи
розростаються і знаходять відповідний вид водорості,…14… і утворюють новий
лишайник.
Необхідними умовами життя є світло і хоча б інколи — атмосферна волога.
3.
Для закріплення
матеріалу виконати тест за посиланням
(тест виконувати один раз з підписаним прізвищем та ім’ям).
20.05.2020
Тема: Контрольна робота
«Гриби. Лишайники»
Завдання:
Контрольна робота на тему:
«Гриби. Лишайники»
1. (0,5 б.) Визначте, як називається та частина гриба, яку людина
вживає в їжу:
А) спорангій Б) грибниця
В) міцелій Г) плодове тіло Д) мікориза
2. (0,5 б.) Плодове тіло шапинкового гриба служить для:
А)
живлення Б) утворення і дозрівання спор
В) фотосинтезу Г) утворення плодів
3. (0,5 б.) Оберіть всі властивості грибів, які у них є спільними з рослинами
А)
здатні до фотосинтезу Б) мають клітинну стінку
В) живляться розчиненими органічними речовинами Г) мають тканини
4. (0,5 б.) Оберіть всі властивості грибів, які у них є спільними з тваринами
А) здатні до фотосинтезу
Б) мають клітинну стінку з хітину
В) живляться гетеротрофно Г) мають тканини
5. (0,5 б.) Для виробництва ліків вирощують:
А)
пеніцил Б) шампіньйон В) фітофтору
Г) мукор
6. (0,5 б.) Вкажіть гриби, які утворюють мікоризу:
А)
білий і печериця
Б) підосиновик і підберезовик В) трутовик і глива
Г) ризопус і лисичка
7. (0,5 б.) Наука, що вивчає лишайники називається:
А) ліхенологія Б) мікологія В)
бріологія Г) альгологія
8. (0,5 б.) Лишайники - індикатори:
А) чистота повітря
Б) чистоти води В) забруднення ґрунту
Г) забруднення гірських порід
9. (0,5 б.) У складі лишайника гриб отримує від
водорості:
А) воду Б) органічні речовини
В) мінеральні солі Г) вуглекислий газ
10. (0,5 б.) Зазначте, де розташовані клітини водоростей у складі лишайнику:
А) у верхньому коровому шарі
Б) у нижньому коровому шарі В) у серцевині
Г) під нижнім коровим шаром
11. (0,5 б.) Які відносини у гриба і водорості, що утворюють лишайник?
А) кожен живе як самостійний організм
Б) водорість паразитує на грибі В) гриб паразитує на
водорості Г) гриб і водорість живуть в симбіозі
12. (0,5 б.) На нашій планеті лишайники поширені:
А) тільки в тропічних районах
Б) тільки в пустелях В) в помірних та холодних
областях Г) скрізь
13.
(1 б.) Запишіть групи грибів, що відповідають даній класифікації:
Наприклад:
1 – г, е, ї
1. Сапротрофи:
|
А) білий гриб
|
Є) ріжки пшениці
|
Б) мухомор смердючий
|
Ж) аспергіл
|
|
2. Симбіотичні шапинкові гриби:
|
В) сироїжка світло-жовта
|
З) трутовик справжній
|
Г) підосичник
|
И) опеньки
|
|
3. Паразити:
|
Д) пеніцил
|
І) фітофтора
|
Е) польський гриб
|
Ї) сироїжка блювотна
|
14.
(1 б.) Запишіть групи грибів, що відповідають даній класифікації:
Наприклад:
1 – г, е, ї
1. Трубчасті:
|
А) білий гриб
|
Є) ріжки пшениці
|
Б) мухомор смердючий
|
Ж) аспергіл
|
|
2. Пластинчасті
|
В) сироїжка світло-жовта
|
З) трутовик справжній
|
Г) підосичник
|
И) опеньки
|
|
Д) пеніцил
|
І) фітофтора
|
15.
(1 б.) Запишіть групи грибів, що відповідають даній класифікації:
Наприклад:
1 – г, е, ї
1. Їстівні
|
А) білий гриб
|
Є) ріжки пшениці
|
Б) мухомор смердючий
|
Ж) аспергіл
|
|
2. Отруйні
|
В) сироїжка світло-жовта
|
З) трутовик справжній
|
Г) підосичник
|
И) опеньки
|
|
Д) пеніцил
|
І) фітофтора
|
16.
(3 б.) Чому лишайники вважають особливою групою грибів, а не водоростей чи
ціанобактерій (даючи
відповідь на питання використовуйте біологічну номенклатуру, терміни, що
стосуються будови лишайників).
Математика
Дата
|
Завдання
|
19.05.2020.
|
Контрольна робота за ІІ семестр
Роботу надіслати до
15:00.
Шановні батьки! Не
виконуйте роботу замість дітей.
|
21.05.2020
22.05.2020.
|
Малюємо за координатами.
(4;-4), (4;-6), (8,5;-7,5), (9;-7), (9;-6), (9,5;-5), (9,5;-3,5), (10;-3), (9,5;-2,5), (9;-3), (4;5), (3;6), (2;6), (0;5),(-3;5),
(-7;3), (-9;-1), (-8;-5), (-8;-7), (-4,5;-8), (-4,5;-7), (-5;-6,5), (-5;-6), (-4,5;-5), (-4;-5), (-4;-7),
(-1;-7),(-1;-6), (-2;-6), (-1;-4),
(1;-8), (3;-8), (3;-7), (2;-7), (2;-6), (3;-5), (3;-6), (5;-7),(7;-7),
вухо (6;-4), (6;-3), (7;-2,5), (7,5;-3),
око (8;-6)
Хто на малюнку?
|
Завдання контрольної роботи за посиланням https://drive.google.com/open?id=1VI5ktJDr1mC58UtOTO6htvaekCAvjVGu
Завдання на тиждень з 12 травня 2020 року по 15 травня 2020 року
Інформатика
Завдання: виконати олімпіаду з інформатики "На урок" Весна'2020. Зверніть увагу, завдання олімпіади відкриті до 20 травня
1. Зайти на сайт https://naurok.ua/start
2. Вписати свій пароль (паролі знаходяться тут)
3. Перевірити свої прізвище та ім'я
4. Виконати "Олімпіада з інформатики. Весна 2020"
Результати надсилати не потрібно
Історія
12. 05 Тема: «Причини зникнення стародавніх цивілізацій.
Китайська цивілізація»
Ознайомитись з
матеріалом презентації https://drive.google.com/open?id=1Ex5QFqCPLYVm3ubZULAlxA9iiMmbyqxL і дати відповіді на запитання письмово.
1.
На
якій території виникла Китайська цивілізація?
2.
Які
річки протікали на території Давнього Китаю?
3.
На
які адміністративно-територіальні одиниці поділялась територія Китаю?
4.
Правитель
найбільшого царства.
5.
В
якому році розпочався період існування імперії Хань?
6.
Період
розквіту імперії Хань.
7.
Що
означає поняття: Великий шовковий шлях?
8.
В
результаті якої події імперія Хань занепала?
9.
Яке
основне гасло релігії конфуціанство?
10. Які елементи релігії даосизм?
11. Винаходи Китаю (2 б.)
15. 05. «Індійська, ісламська та інші цивілізації »
Ознайомитись з матеріалом презентації https://drive.google.com/open?id=1aPgT5jVf0ppgSlP00eH7Hsbuhkowwgrl і дати відповіді на
запитання письмово.
1.
Де
знаходиться Індія?
2.
Як
називаються гори, що знаходяться на території Індії?
3.
Які
річки протікають на території Індії?
4.
Назвіть
класи, на які поділялось населення Давньої Індії.
5.
Що
означає поняття: Веди?
6.
Запишіть
назви індійських богів.
7.
Що
запозичили араби у Індії?
8.
Що
означає поняття: Йога?
9.
Яка
гра виникла в Індії 3 тис. років тому?
10. Назвіть пам’ятку індійської архітектури.
11. Що являє собою індійський танець?
12. Священні тварини Індії.
Надіслати фотозвіт на
Viber за номером 0931415939
Трудове навчання (хлопці)
12.05
Виготовлення макету транспортного засобу
1. Виконайте креслення виробу з постановкою всіх розмірів .
Трудове навчання (дівчата)
12.05.20 – 19.05.20
Об’єкт
проектної діяльності «М’яка
іграшка»
https://www.youtube.com/watch?v=U02r0UbEFpg іграшка зі шкарпетки
https://www.youtube.com/watch?v=Wy5gthMIBJI Кошенята з шкарпеток
При
підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.
Бажаю усім
успіхів!!!
Музичне мистецтво
14 травня (четвер)
Темауроку: Симфонічна
сюїта.
Завдання:
1.
Переглянь
урок
Код доступу 111449
Курс «Я – моє здоров’я - моє життя»
12.05
Тема: Мрії збуваються!
Завдання: опрацювати вправу «Машина часу»
Мета: вчитися планувати життєві перспективи, визначати якості та вміння,
необхідні для втілення мрії.
Хід вправи.
Пропонується
учасникам відправитись на машині часу на 15 років вперед. Для того, щоб
відправитись у подорож, необхідно взяти з собою певний багаж. Багаж
розкладається у валізі. Потрібно самостійно намалювати на аркуші А4 валізу.
Перш ніж відправитись у майбутнє, потрібно подумати:
Ким би ви хотіли себе бачити? Дайте відповідь на
запитання – запишіть:
У правій частині валізи:
• Яким я буду, коли
мені буде 25 років?
(моя професія, мій сімейний стан, мій дім, мої
захоплення..)
У лівій частині валізи:
• Що я маю зробити, щоб стати таким?
(вказати свої власні дії).
(вказати свої власні дії).
Обговорення:
- Чи сподобалось вам це завдання? Що саме вам
сподобалось.
- Про що нове ви дізнались?
- Що допоможе нам втілити свою мрію?
Для того, щоб стати успішною людиною та здійснити свою
мрію, треба багато працювати, чітко бачити, яким ти хочеш, бути, і конкретно
планувати свої кроки до мрії. "Наповнюючи свої валізи, які ми вирішили
взяти в машину часу, ми складали свій власний план на майбутнє, ми планували,
що нам конкретно необхідно зробити. Побажаємо один одному обов'язково мріяти і
досягати своїх мрій!
Телефон для консультацій – 0502181094 Олена Леонідівна (Viber)
Фізична культура
14.05, 15.05
Тема. Легка атлетика
1.Виконати руханку:
https://youtu.be/eI9WYN1ufno
2.Перегляд відео: техніка бігу на довгі
дистанції
3Домашнє завдання: стрибки через скакалку.
Тема. Легка атлетика
1.Виконати
руханку:
https://youtu.be/eI9WYN1ufno
2.Перегляд
відео: техніка бігу на середні дистанції
https://youtu.be/7R41TYbR1FA
3.Домашнє
завдання: стрибки через скакалку, підтягування тулуба
Основи здоров'я
13.05.20
Тема : Як допомогти потерпілому
В підручнику
опрацювати & 33
Після опрацювання теми виконайте письмово завдання:
1.
Як надати першу
допомогу людині, якщо її уразило електричним струмом.
2.
Як надати першу
допомогу людині при хімічних опіках.
3.
Перша допомога людині
при отруєннях.
Будьте здорові
та бережіть своє життя!!!
Англійська мова
Код доступу: 6ibovf5
|
||
13.05
|
Повторення та узагальнення за темою «Подорож».
Вправа 3, стор.
181 – вставити пропущені слова у текст вправи.
|
|
15.05
|
Проєктна робота.
Розглянути зразок проєкту “This is me!’ на стор. 179. На 7 – 9 балів – зробити переклад
тексту проєкту.
На 10-12 зробити подібний проєкт у довільній формі
(презентація, малюнок, постер, текст, відео, фото) і коментарі. До проєкту
можна включити:
- рідне місто;
- будинок,
кімната;
- домашні
улюбленці;
- подорожі або будь-які теми про себе за бажанням
|
Українська мова (учитель Вовк О. М.)
14.05 Урок 1. Написання
займенників. Тренувальні вправи.
Вправа1. Словниковий диктант
Записати займенники, розкриваючи дужки.
(Аби)чим, (ні)скільки, (ні) про що, хтозна(від) чого, (де)чого, аби (з)
ким, (ні)хто, (аби)якому, що(сь), (будь)кого, що(небудь), (на)якому (небудь),
чий(небудь), (на)чому(небудь), (ні) в (якому), (де)чого, (ні)ким, (ні) про
(кого), казна(з)чим, (аби)чиїм, хтозна (на)кому, (ні)який,(будь)якому,
(про)який(небудь).
Вправа 527. Тести, ст. 227.
Термін виконання: 14.05
Наступного тижня підсумкові
контрольні роботи: контрольні тести та контрольний диктант. Повторити вивчені
орфограми.
15.05. Урок 2. Розвиток мовлення. Письмовий твір-есе на одну з тем: «У чому полягає життєвий успіх», «Що я зроблю для здійснення мрії», «У чому
полягає гідність людини», «Що важливіше – наполегливість чи скромність»
Коротка інформація про есе.
Есе – це самостійна творча робота, ознакою якої є особистісний
характер сприймання проблеми та її осмислення, невеликий обсяг, вільна побудова,
невимушеність та емоційність викладу.
Вимоги до есе:
-
есе повинно
сприйматися як цілісний твір;
-
кожен абзац есе
розкриває одну думку;
-
необхідно писати
стисло і ясно;
-
есе повинно бути
незвичайним, емоційним, оригінальним як за змістом, так і за формою викладу,
невеликим за обсягом;
-
один із прийомів есе
– риторичні питальні та окличні речення.
Зразок твору-есе.
Кого можна назвати
патріотом рідної землі
Одного разу я запитав дідуся, хто такі патріоти. Він нічого не сказав,
тільки поглянув на мене якось дивно, а потім запропонував сходити разом із ним
до парку Слави, який розташований неподалік від його будинку. У парку я побачив
капличку, по обидва боки якої стели Небесній
Сотні та воїнам, загиблим в АТО 2014 року. На стелах викарбувані зворушливі
слова та зображені події. На одній стіні каплички - портрети загиблих юнаків. «Ось вони, справжні
патріоти, - сказав дідусь і став пояснювати, хто ж такі патріоти: - Патріот –
той, хто любить свою Батьківщину, патріот – той, хто відданий своєму народові, патріот
той, хто готовий заради рідної землі на жертву й подвиг».
«Для прояву патріотизму, - говорив далі дідусь, - необов’язково потрібна війна, патріотом можна бути і в мирному житті. Справжній патріот робить все
для того, щоб рідна земля була вільною, незалежною, багатою. Сьогодні Україна
переживає складні часи, та я вірю, що вона стане європейською країною, у якій
люди будуть жити заможно, тому що в ній
були, є і будуть справжні патріоти».
Після дідусевих слів
ніби якийсь внутрішній голос мене запитав:
«А ти патріот ?..»
Термін виконання: до 18.05
Українська
література (учитель Вовк О. М.)
13.05 Урок 1. Виразне читання співомовок С. Руданського та гуморесок Павла Глазового (дібраних
самостійно). Елементи виразного читання.
Мелодика. Логічний наголос. Логічні паузи
https://www.youtube.com/watch?v=2SigFdTAXI8
Додаткова інформація.
Мелодика – це рух голосу, його пониження
або підвищення. Встановити мелодику допомагає логічний наголос.
Логічний наголос – це виділення
найбільш важливого слова в тексті чи в рядку за допомогою посилення
голосу. Логічно наголошені слова
вимовляються уповільнено, пониженням або підвищенням голосу.
Логічні паузи – це зупинки,
зумовлені змістом слова чи фрази , зумовлені думкою. Вони не завжди збігаються з розділовими
знаками. Інколи там, де немає розділового знака , має місце логічна пауза. Недотримання
логічних пауз під час читання ускладнює сприймання тексту, може спотворювати
думку автора.
Завдання: вчитися виразно читати співомовки та гуморески.
Домашнє завдання: написати міні –
твір (4-5 речень) «Моє ставлення до гумористичних творів» .
Термін виконання: до 15.05
15.05 Урок 2. Підготовка до контрольної роботи з теми «Гумористичні твори. Творчість Л.
Глібова, С. Руданського, П. Глазового».
Опрацювати
матеріал підручника на ст. 234 – 235. Всі завдання виконати усно. За бажанням виконати завдання на ст.
233 під рубрикою «Скласти й записати гумореску на тему шкільного життя» (додаткові
бали до теми).
Біологія
13.05.2020
Тема: Їстівні та отруйні
шапинкові гриби. Практична робота № 5 «Розпізнавання їстівних та отруйних
грибів своєї місцевості».
Завдання:
1. Прочитати § 55, окрему увагу звернути на «Основні правила збирання
грибів» с. 210.
3. Виконати завдання практичної роботи
ПРАКТИЧНА
РОБОТА №5
Тема: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї
місцевості.
Мета роботи: ознайомитися з узагальненими
зовнішніми ознаками, що відрізняють отруйні гриби від їстівних, навчитися
розпізнавати їстівні гриби своєї місцевості.
Хід
роботи
1.
Користуючись
матеріалами підручника та відеопрезентації заповніть
таблицю. (по 2 приклади).
Групи
грибів
|
Представники
|
Характерні
ознаки представників
|
Смертельно отруйні гриби
|
||
Особливо отруйні гриби
|
||
Їстивні гриби
|
2. Запишіть у зошит правила надання першої допомого у результаті отруєння
грибами.
Географія
(12 та 14 квітня)
Тема: Природні зони Землі.
Практична робота №7 «Складання опису природних комплексів Землі».
Завдання 1. За текстом §58 виконати наступні завдання
1.
Допишіть речення
«Природна зона – це …» (ст.230)
2.
Складіть таблицю,
використовуючи інформацію підручника §58 «Характеристика природних зон»
Природні
зони
|
Де розміщені
|
Ґрунти
|
Клімат
|
Рослини
|
Тварини
|
Арктичні пустелі
|
наколополюсний простір, острови Пн. Льодовитого океану
|
відсутні
|
довга полярна ніч, низькі т-ри взимку і влітку
|
мохи
лишайники
полярний мак
куріпкова трава
|
білий ведмідь
тюлень
песець
полярна сова
|
Тундра і лісотундра
|
|||||
Хвойні ліси (тайга)
|
|||||
Мішані ліси
|
|||||
Лісостеп,
|
|||||
Степ
|
|||||
Напівпустелі і пустелі
|
|||||
Савани і рідколісся
|
|||||
Вологі екваторіальні ліси
|
Завдання 2. Зробіть висновок, порівнявши природу зон, яка з них має найбагатшу і
найбіднішу рослинність та тваринний світ та поясніть причину цих відмінностей.
Завдання виконувати в робочих зошитах або на окремих
листках, фотографувати і відправляти Світлані Миколаївні, або мені у фейсбук, вайбер (0938811762) та на електронну
пошту valentunarepku@gmail.com
Українська мова (учитель Дьомкіна С.А.)
14.05.20
|
Українська
мова
|
Повторення.
Уживання числівників на позначення часу
|
Записати словами час: 715, 830, 945,
1200, 1710
|
15. 05. 20
|
Українська
мова
|
Повторення.
Роль займенників як частини мови у мовленні
|
Тести (стор. 227)
|
Математика
Дата
|
Завдання
|
12.05.2020 -
13.05.2020.
|
Повторити правила §43-46
Стор. 229-230 різнорівневі завдання для перевірки знань
|
14.05.2020 -
15.05.2020.
|
Повторити правила §47-50
«6 балів» № 1339, 1374;
«9 балів» № 1346, 1388;
«12 балів» № 1353, 1405.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий