Завдання на тиждень з 25 травня 2020 року по 29 травня 2020 року
Дата
|
Предмет
|
Зміст матеріалу
|
Завдання
|
25.05.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Використання дієслів з не в монологічному та
діалогічному мовленні
Письмове множення трицифрового числа на одноцифрове
Підсумок за розділом «Візьму перо і спробую!»
Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри
|
Українська мова
вправа 451
Математика
№1130
Літературне читання
с.187
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
26.05.
2020
|
Природознавство
Математика
|
«Твоє здоров’я»
(повторення розділу «Людина та її організм»)
Розв’язування задач
|
Природознавство
№1127
|
27.05.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Повторення вивченого за рік
Способи раціональних обчислень
Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі
гідність»
Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри
|
Укр.мова
вправа 454
Математика №1139 (у стовпчик)
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
28.05
2020
|
Природознавство
Літературне читання
|
«Як досліджувати природу влітку!»
Читання творів В.Сухомлинського
|
Твори В.Сухомлинського
|
29.05.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Повторення вивченого. Редагування тексту
Підсумковий урок за рік
«Літо красне зустрічаймо!» читання творів про літо
Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри
|
Українська мова
вправа 461
Математика
№1162
Твори про літо
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
Англійська мова
Відкрийте посилання (за можливості) та перегляньте
мультик
(за бажанням)
|
|
|
Інформатика
26 травня
Тема: Узагальнення та систематизація знань та вмінь за рік
Завдання (за бажанням і наявністю Інтернету: виконай інтерактивні вправи за посиланням https://learningapps.org/10646208 "Безпечний Інтернет".
Результат надсилати за бажанням
****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 18 травня 2020 року по 22 травня 2020 року
Дата
|
Предмет
|
Зміст матеріалу
|
Завдання
|
18.05.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Правило написання не з дієсловами
Письмове множення трицифрового числа на одноцифрове
Іван Світличний «Слухала лисичка солов’я»,
А.М’ястківський «Біла хмарка, біла»
Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри
|
Українська мова
правило с.176
вправа 442 (усно), 444,
Математика
№1108 (усно), 1109, 1110
Літературне читання
с.180
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
19.05.
2020
|
Природознавство
Математика
|
Гігієна органів чуття.
|
Природознавство
с.165-166
|
20.05.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Розв’язування задач
Т.Коломієць «Чоловічки»
Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри
|
Математика №1113,
1118 (в стовпчик, але там
помилка, 61*83 правильно 61*8)
Літературне читання
с.182
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
21.05
2020
|
Природознавство
Основи здоров’я
Літературне читання
|
Правила невідкладної допомоги при ушкодженнях шкіри.
Контрольна робота
«Прагнемо бути здоровими!»
В.Сухомлинський «Сергійкова квітка»
|
Природознавство
с.167
зошит с. 77
Твори В.Сухомлинського
|
22.05.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Аналіз контрольної роботи
Письмове множення трицифрового числа на одноцифрове
Г.Кирпа «Чого я другу не сказав?»
Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри
|
Українська мова
вправа 448
Математика
№1125, 1121
Літературне читання
с.185
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
Завдання на тиждень з 12 травня 2020 року по 15 травня 2020 року
Образотворче мистецтво
Матеріали для опрацювання і завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1wGhZ8ByY5a6SpAWhY0QmhsfpwxZX1UGM
Дата
|
Предмет
|
Зміст матеріалу
|
Завдання
|
12.05.
2020
|
Природознавство
Математика
|
Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її
гігієна
Ознаки подільності на 2 та 5
|
Природознавство
с.160-162
зошит с.75
Математика
№ 1088 (без сніжинки), 1091
|
13.05.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті.
Розв’язування задач
Мабуть, буде він поетом! А.Костецький «Дивна звичка»
Навичка читання вголос
Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри
|
Українська мова
вправа 425
Математика № 1093, 1094
Літературне читання
с.174-175
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
14.05.
2020
|
Природознавство
Основи здоров’я
Літературне читання
|
Органи чуття
«Здоровим бути модно!»
(малюнок, колаж, фото)
Чи легко стати поетом?
М Носов «Як Незнайко складав вірші?»
Навичка читання вголос
|
Природознавство
с. 163-164
зошит с.76
Основи здоров’я
Літературне читання с.175-177
|
15.05
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті.
Письмове множення трицифрового числа на одноцифрове
М. Носов «Як Незнайко складав вірші?»
Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри
|
Українська мова
вправа439
Математика
№1099 (усно), 1100, 1102
Літературне читання
с.177-179
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
Англійська мова
12.05.20.
|
*Виконай вправу теми «Тепер ти
можеш»:
Напиши діалог про улюблену пору
року, розкажи його усно
|
Вправа 1, стор. 124 (усно/письмово)
|
14.05.20.
|
Виконати комплексу
контрольну роботу.
|
Зошит «Семестровий контроль» с. 14,15
|
Інформатика: 12, 19 травня
Завдання: виконати олімпіаду з інформатики "На урок" Весна'2020. Зверніть увагу, завдання олімпіади відкритті до 20 травня.
1. Зайти на сайт https://naurok.ua/start
3. Перевірити свої прізвище та ім'я
4. Виконати "Олімпіада з інформатики. Весна 2020"
Результати надсилати не потрібно
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 4 травня 2020 року по 8 травня 2020 року
Образотворче мистецтво
Матеріали для опрацювання та завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1tm2aC2kfHJptugDYlZ7M0faCS9lbWMVW
Музичне мистецтво
4 травня
(понеділок)
Тема уроку: Парад маршів
Завдання:
1. Переважну частину маршової музики складають воєнні
марші: похідні, парадні, стройові, зустрічні, фанфарні, прощальні...
Також
є марші святкові, спортивні, дитячі, весільні, концертні, траурні тощо. Маршова
музика дуже різноманітна. І кожний марш застосовується відповідно до свого
призначення. Послухай весільний і футбольний марші. Поділіться своїми враженнями
від музики.
продовжуй вивчати пісня «Гей, там на горі
січ іде»
Дата
|
Предмет
|
Зміст матеріалу
|
Завдання
|
04.05.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Дієслова близькі за значенням
Розв’язування задач
Як співає соловейко?» (за Борисом Комаром)
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою
|
Українська мова
вправа 417
Математика
№1059, 1060
Літературне читання
с.170
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
05.05.
2020
|
Природознавство
Математика
|
Дихальна система
Ділення з остачею
|
Природознавство
с.155, 156
зошит с.73
Математика
№ 1068 (усно), 1069
|
06.05.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Час дієслова
Перевірка остачі
Любов Забашта «Дивосвіт…»
Навичка читання вголос
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою
|
Українська мова
вправа 419 (усно),правило с.167
вправа 420
Математика №1076(усно),
1077(усно) 1081
Літературне читання
с.170
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
07.05.
2020
|
Природознавство
Основи здоров’я
Літературне читання
|
Кровоносна система
Здоровим бути модно (створення малюнка, плаката)
«Візьму перо і спробую»
А.Костецький «Імена»
|
Природознавство
с.157 - 158 зошит с.74
Основи здоров’я малюнок або колаж
Літературне читання с.173
|
08.05
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Змінювання дієслів за часами
Ознаки подільності на 2 та 5
«Рідна мати
моя…» Читання віршів про маму
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою
|
Українська мова
вправа 422 (два завдання)
Математика
правило с.163
№1084 (усно),
1085 (любим способом)
Літературне читання
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
Англійська мова
05.05.20.
Граматичний практикум: майбутній неозначений час
Прочитайте діалог і перекладіть українською.
За зразком задай запитання та дай відповіді на них
(письмово)
Вправа 2, стор.114 (правило)
Вправа 3, стор.115 (читати/перекладати)
Вправа 4, стор.115 (письмово)
оповіщення у групі Viber
07.05.20.
Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Summer holidays»
(за підручником стор.121)
За вибором учня:
(4-6 балів)
-утворіть реченя з кожним займенником письмово
(7-12 балів)
-утворіть діалог за зразком до картинок b), е) письмово
Вправа 3, стор.121 (письмово)
Вправа 5, стор.122-123 (письмово)
05.05.20.
Граматичний практикум: майбутній неозначений час
Прочитайте діалог і перекладіть українською.
За зразком задай запитання та дай відповіді на них
(письмово)
Вправа 2, стор.114 (правило)
Вправа 3, стор.115 (читати/перекладати)
Вправа 4, стор.115 (письмово)
оповіщення у групі Viber
07.05.20.
Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Summer holidays»
(за підручником стор.121)
За вибором учня:
(4-6 балів)
-утворіть реченя з кожним займенником письмово
(7-12 балів)
-утворіть діалог за зразком до картинок b), е) письмово
Вправа 3, стор.121 (письмово)
Вправа 5, стор.122-123 (письмово)
Інформатика, 5 травня
Тема: Переміщення на
слайдах
Завдання:
1. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом за посиланням https://issuu.com/kreidaros/docs/shodynky-do-informatyky-3-klas-kornienko (стор.91-92)
2. Запиши дії, які можна виконувати із слайдами презентації
По можливості фото виконаної роботи надішліть на Viber або Telegram +380956381670
2. Запиши дії, які можна виконувати із слайдами презентації
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 27 квітня 2020 року по 30 квітня 2020 року
Дата
|
Предмет
|
Зміст матеріалу
|
Завдання
|
27.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Вживання дієслів в переносному значенні
Ділення з остачею
М.Сингаївський «На врожай»
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою
|
Українська мова
вправа 409 (завдання2: списати вправу, підкреслити дієслова в переносному
значенні)
Математика №1046 (усно), 1047
(усно), 1049 (усно), 1050,1055
Літературне читання
с.168
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
28.04.
2020
|
Природознавство
Математика
|
Травна система. Харчування
Ділення з остачею
|
Природознавство
с.149-151,
зошит с.71
Математика №1057 1058
|
29.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Вибір із даних
дієслів тих, що найвиразніше передають думку
Ділення з остачею
М.Познанська «Співай, соловейку!»
Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою
|
Українська мова
вправа 414
Математика №1064, 1065
Літературне читання
с. 169
Комплекс вправ ранкової зарядки,
стрибки зі скакалкою
|
30.04.
2020
|
Природознавство
Основи здоров’я
Літературне читання
|
Правила здорового харчування
Створення колажу: «Що приносить мені радість»
«Весну – красну зустрічаймо!» (читання віршів про
весну)
|
Природознавство
с. 152-154, зошит с.72
Основи здоров’я малюнок або колаж
Літературне читання вірші про
весну
|
Англійська мова
Образотворче мистецтво
Інформатика
28.04.20.
|
*Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Місяці року»
(за підручником стор.110)
Запитай та дай відповідь про
день народження дитини
|
Вправа 1, стор. 112 (письмово)
|
30.04.20.
|
*Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Рік, пори року»
(за підручником стор.111)
Вставте пропущені слова з
рамочки
Розкажіть про весну
(5-6
речень усно)
|
Вправа 3, стор. 113 (письмово)
March, April and May are spring months.
It is April now.
The weather is … and …
It isn’t …
I can … and …
I like spring.
|
Музичне
мистецтво
27 квітня
(понеділок)
Тема уроку: Марші української землі
Завдання: 1. Поміркуйте, чому козаки
шанували маршову музику?
Послухайте Є. Адамцевич «Запорозький
марш», поміркуйте, які
засоби виразності відіграють важливу роль у створенні маршового характеру
твору: мелодія, ритм, тембр чи темп?
прослухайте стрілецьку пісня «Гей, там на
горі січ іде»
розучіть її
Образотворче мистецтво
Матеріали для опрацювання та завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1fSw7ru_9UaG3FM1GR2rHxG3RHXb6PSTM
Інформатика
28 квітня
Тема: Середовище створення презентацій. Переміщення слайдами презентації. Режим показу
презентації та режим змінювання слайдів
Завдання:
1. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом за посиланням https://issuu.com/kreidaros/docs/shodynky-do-informatyky-3-klas-kornienko (стор.85-86)
2. Перевір разом з батьками, чи є на твоєму комп'ютері або ноутбуці програма Microsoft PowerPoint. Якщо є, завантаж цю програму і спробуй створити 3 різнокольорові слайди: 1 - червоний, 2 - жовтий, 3 - зелений (як це зробити, знайдеш на стор.90-91). Запусти презентацію на виконання (клавішею F5).
По можливості фото створеної презентації надішліть на Viber або Telegram +380956381670
2. Перевір разом з батьками, чи є на твоєму комп'ютері або ноутбуці програма Microsoft PowerPoint. Якщо є, завантаж цю програму і спробуй створити 3 різнокольорові слайди: 1 - червоний, 2 - жовтий, 3 - зелений (як це зробити, знайдеш на стор.90-91). Запусти презентацію на виконання (клавішею F5).
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 21 квітня 2020 року по 24 квітня 2020 року
Дата
Предмет
Зміст матеріалу
Завдання
21.04.
2020
Природознавство
Математика
Організм людини. Нервова система
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування
задач на час
Природознавство
повторити
с144-146 зошит с.69
Математика №1017(усно), 1020,
1021
22.04.
2020
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
Дієслова - синоніми, дієслова-антоніми
Розв’язування задач.
Прокинулись луки, ліси і поля.
В.Ткаченко «Квітень»
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс вправ ранкової
зарядки. Вправи з великим м’ячем
Українська мова
вправа 399 (усно), 400
Математика №1025, 1027,
1031(усно)
Літературне читання
с.165
Комплекс вправ ранкової зарядки,
вправи з м’ячем (по можливості)
23.04.
2020
Природознавство
Літературне читання
Опорно-рухова система
Травень квітами багатий.
М.Сингаївський «Вийшов травень з лісу»
Природознавство
с. 147-148 зошит с.70
Літературне читання
с. 167, вивчити вірш напам’ять
24.04.
2020
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
Вживання дієслів у переносному значенні
Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач
А.М’ястківський
«Розмова з одудум», Л.Українка «Уже весняне сонце припікає»
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс вправ ранкової
зарядки. Вправи з великим м’ячем
Українська мова
вправа 407
Математика
№ 1036(усно), 1037 (усно),
1040, 1044
Літературне читання
с. 166
Комплекс вправ ранкової зарядки, вправи з м’ячем (по можливості)
Англійська мова
22.05.20.
*Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Погода»
(за підручником стор.108)
Прочитати речення, визначити,
якій країні на картинці відповідає опис погоди. Вставити назву країни
Вправа 3, стор. 109
оповіщення у групі Viber
24.05.20.
*Прочитати e-mail від Біла (стор.108). Дати письмову відповідь на
запитання Біла про погоду в Україні. (4-5 речень)
Або
Вірш напам’ять
*для ерудитів: виконайте завдання письмово
(тільки після перевірки готуйте для усної
розповіді)
Вправа 4, стор. 109
оповіщення у групі Viber
Образотворче мистецтво
Матеріали для опрацювання та завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1HxweMguH8TTiD70QkqublLp6KaYaFft4
Інформатика
21 квітня
Тема: Доповідач/доповідачка та презентація. Культура
презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування
Завдання:
1. Ознайомтесь із теоретичним матеріалом за посиланням https://issuu.com/kreidaros/docs/shodynky-do-informatyky-3-klas-kornienko (стор.80-82)
2. Виконай практичне завдання (стор.83). Запиши у чернетку відповіді на завдання 2 практичного завдання
По можливості фото своїх відповідей надішліть на Viber або Telegram +380956381670
Дата
|
Предмет
|
Зміст матеріалу
|
Завдання
|
21.04.
2020
|
Природознавство
Математика
|
Організм людини. Нервова система
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування
задач на час
|
Природознавство
повторити
с144-146 зошит с.69
Математика №1017(усно), 1020,
1021
|
22.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Дієслова - синоніми, дієслова-антоніми
Розв’язування задач.
Прокинулись луки, ліси і поля.
В.Ткаченко «Квітень»
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс вправ ранкової
зарядки. Вправи з великим м’ячем
|
Українська мова
вправа 399 (усно), 400
Математика №1025, 1027,
1031(усно)
Літературне читання
с.165
Комплекс вправ ранкової зарядки,
вправи з м’ячем (по можливості)
|
23.04.
2020
|
Природознавство
Літературне читання
|
Опорно-рухова система
Травень квітами багатий.
М.Сингаївський «Вийшов травень з лісу»
|
Природознавство
с. 147-148 зошит с.70
Літературне читання
с. 167, вивчити вірш напам’ять
|
24.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Вживання дієслів у переносному значенні
Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач
А.М’ястківський
«Розмова з одудум», Л.Українка «Уже весняне сонце припікає»
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс вправ ранкової
зарядки. Вправи з великим м’ячем
|
Українська мова
вправа 407
Математика
№ 1036(усно), 1037 (усно),
1040, 1044
Літературне читання
с. 166
Комплекс вправ ранкової зарядки, вправи з м’ячем (по можливості)
|
22.05.20.
|
*Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Погода»
(за підручником стор.108)
Прочитати речення, визначити,
якій країні на картинці відповідає опис погоди. Вставити назву країни
|
Вправа 3, стор. 109
оповіщення у групі Viber
|
24.05.20.
|
*Прочитати e-mail від Біла (стор.108). Дати письмову відповідь на
запитання Біла про погоду в Україні. (4-5 речень)
Або
Вірш напам’ять
|
*для ерудитів: виконайте завдання письмово
(тільки після перевірки готуйте для усної
розповіді)
Вправа 4, стор. 109
оповіщення у групі Viber
|
Матеріали для опрацювання та завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1HxweMguH8TTiD70QkqublLp6KaYaFft4
Інформатика
2. Виконай практичне завдання (стор.83). Запиши у чернетку відповіді на завдання 2 практичного завдання
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 13 квітня 2020 року по 17 квітня 2020 року
Музичне
мистецтво
13 квітня (понеділок)
Тема
уроку. Країна чітких кроків.
Завдання:
1. Послухай
«Воєнний марш» Ф.Шуберта
1. Продовж
вивчати пісню «Гей, розвивайся, дуб зелененький»
v Поміркуйте, чому марш —це музика мужніх людей.
Дата
|
Предмет
|
Зміст матеріалу
|
Завдання
|
13.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Дієслово (питання, роль у реченні)
Залежність
результату множення від зміни одного з компонентів дії
Захоплюючий світ казок братів Грімм
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс вправ ранкової
зарядки. Вправи з великим м’ячем
|
Українська мова
вправа 390 , 391
Математика №973 977
Літературне читання
с.147-149 читати і переказувати
Комплекс вправ ранкової зарядки,
вправи з м’ячем (по можливості)
|
14.04.
2020
|
Природознавство
Математика
|
Легенди про рослинний і тваринний світ
Залежність частки від зміни діленого
|
Природознавство
с.137-138, намалювати одне з правил поведінки у природі
Математика №975 976
|
15.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Зв’язок дієслова з іменником у реченні
Позначення частин числа цифрами. Дроби з чисельником 1
(2 хвилинки відео)
Зустріч весни в Україні. «Благослови, мати, весну
зустрічати» (За В.Скуратівським)
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс вправ ранкової
зарядки. Вправи з великим м’ячем
|
Українська мова
вправа 380, 382
Математика №1008, 1009
Літературне читання
с.160-161
Комплекс вправ ранкової зарядки, вправи з м’ячем (по можливості)
|
16.04.
2020
|
Природознавство
Літературне читання
|
Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє
значення для життя людини
Казка живої природи. Т Коломієць «Березень»
|
Природознавство
с. 144-146
Літературне читання
с.162
|
17.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Зв’язок дієслова з іменником у реченні
Утворення і читання дробів. Розв’язування задач.
Рідний край – земний рай. М Стельмах «Гуси-лебеді»
Різновиди ходьби і бігу. Комплекс вправ ранкової
зарядки. Вправи з великим
|
Українська мова
вправа 388,389,
Математика
№ 1010, 1012
Літературне читання
с.163-164
Комплекс вправ ранкової зарядки, вправи з м’ячем
|
Образотворче мистецтво
Матеріали та завдання за посиланням https://drive.google.com/open?id=1cUAQrbOO9l_-o_stE4t8OGxd_b2M5z97
Англійська мова
14.04.20.
|
Самостійна робота з теми «День з днем»
Інструкція з виконання
|
оповіщення у групі Viber
|
16.04.20.
|
*Відкрийте посилання (за
можливості) та вивчайте лексику теми «Easter»
(за підручником стор.118)
виконайте вправу письмово: випишіть із переліку речень правдиве, спираючись на зміст
тексту впр.2, стор.118
|
Стор.119, впр.3 (письмово)
|
Інформатика
14 квітня
Тема: Пошук хибних висловлювань
у текстах
Завдання:
1. Виконайте вправи "Істинні й хибні висловлювання"
https://learningapps.org/4588084
https://learningapps.org/4586327
По можливості скріншоти екранів з виконаними завданнями надішліть на Viber або Telegram +380956381670
https://learningapps.org/4588084
https://learningapps.org/4586327
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 6 квітня 2020 року по 10 квітня 2020 року
Інформатика
7
квітня
Тема:
Таблиці в тексті
Завдання:
1. Ознайомтесь із алгоритмом створення таблиці в програмі
MS Word:
ЗНАЙОМСТВО
З ТАБЛИЦЯМИ
Для
упорядкування та подання даних в Microsoft Word використовуються таблиці.
ОБ’ЄКТИ
ТАБЛИЦЬ
Таблиці
складаються зі стовпців і рядків, на перетині яких
містяться комірки.
Таким
чином об’єктами таблиць є стовпці, рядки, клітинки.
За
допомогою цього текстового процесора можна створювати найрізноманітніші таблиці:
з об’єднаними клітинками, вертикальною орієнтацією тексту, різноманітними
межами і заливкою клітинок тощо.
СТВОРЕННЯ
ПОРОЖНЬОЇ ТАБЛИЦІ
Меню
→ Вставка Таблиця → Вставити таблицю → ввести необхідну кількість рядків
та стовпців:
2. Спробуйте створити таблицю
Пори року
Зима
|
Весна
|
Літо
|
Осінь
|
Грудень
|
Березень
|
Червень
|
Вересень
|
Січень
|
Квітень
|
Липень
|
Жовтень
|
Лютий
|
Травень
|
Серпень
|
Листопад
|
Англійська мова
*повторіть таблицю
*виконайте вправу:
Вставте в речення слова з рамочки в минулому часі
|
Стор.174-175
Стор.104, впр. 3
|
Творче завдання
|
*намалюйте комікс із 4 картинок, або створіть його із
вирізаних картинок та наклеєних на окремий аркуш та напишіть 4 речення про
події, що відбувались у минулому (вчора)
|
Музичне мистецтво
6 квітня (понеділок)
Тема уроку. Країна чітких кроків.
Завдання:
1.
Послухати
«Три варіанти маршу» Д.Кабалевського
https://www.youtube.com/watch?v=YyyYm28OWW4 та дати їм назву.
2.
Розучити
пісню «Гей, розвивайся, дуб зелененький»
https://www.youtube.com/watch?v=PCZI7WPBFRU
Образотворче мистецтво
Посилання для завантаження презентації для роботи: https://drive.google.com/open?id=1DjJKt4TDmqKS1yXWDm1KDSubZOld8_SJ
Дата
|
Предмет
|
Зміст матеріалу
|
Завдання
|
06.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Повторення вивченого про прикметник
Ділення двоцифрових чисел на двоцифрове
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
|
Українська мова
вправа 373
Математика №954 958
Літературне читання
с.147-149 читати і переказувати
Комплекс вправ ранкової зарядки, вправи з м’ячем (по можливості)
|
07.04.
2020
|
Природознавство
Математика
|
Охорона рослинного світу. Червона книга України.
Ботанічні сади.
Залежність
результату множення від зміни одного з компонентів дії
|
Природознавство
с.130-132
Математика №964
|
08.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Узагальнення вивченого про прикметник
Залежність
результату множення від зміни одного з компонентів дії
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
|
Українська мова
вправа 380, 382
Математика №967
Літературне читання
с.149-151 читати і переказувати
Комплекс вправ ранкової зарядки, вправи з м’ячем (по можливості)
|
09.04.
2020
|
Природознавство
Літературне читання
|
Охорона тваринного світу. Державні заповідники.
Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»
|
Природознавство
с. 133-136
Літературне читання
с.152-154 читати і переказувати
|
10.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
Фізична культура
|
Загальне поняття про дієслово
Залежність частки від зміни дільника
Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху»
|
Українська мова
вправа 388,389, повторити правило про дієслово с.111
Математика
№ 971(усно), 972 (без сніжинки)
Літературне читання
с.155-157
Комплекс вправ ранкової зарядки, вправи з м’ячем (по можливості)
|
Хореографія
https://drive.google.com/file/d/1ZRoSByqXV6KQ8QO5Y-oIUMcvNa33N194/view
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgxwHMZQqmSckzNLWNSLBBsBdXNGh?projector=1&messagePartId=0.1
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgxwHMZQqmSckzNLWNSLBBsBdXNGh?projector=1
*****************************************************************************************************
Завдання на тиждень з 30 березня 2020 року по 3 квітня 2020 року
Дата
|
Предмет
|
Зміст матеріалу
|
Завдання
|
30.03.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
|
Змінювання прикметників за родами
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове
Пейзажна лірика. Т.Шевченко «Тече вода із-за гаю»
|
Українська мова
вправа 356, 358
Математика №930, 927 індивідуальна картка
Літературне читання
с.137, вивчити вірш напам’ять
|
31.03.
2020
|
Природознавство
Математика
|
Бактерії. Корисні бактерії
Ділення виду 360:3
|
Природознавство
с. 126-127
Математика №936, 937
|
01.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
|
Розпізнавання прикметників за родовими закінченнями та іменниками
Ділення виду 64:16 способом випробування
Головна думка. В.Сухомлинський «Сонце заходить»
|
Українська мова
вправа 360, 362
Математика №943, 944, 945
Літературне читання
138-139
|
02.04.
2020
|
Природознавство
Літературне читання
|
Ланцюги живлення
Т.Шевченко: сторінки життя і творчості
|
Природознавство
с. 128-129
Літературне читання
Заочна екскурсія «Шляхами Т.Шевченка»
museumshevcenko.org.ua. перевір свої знання с.140
|
03.04.
2020
|
Українська мова
Математика
Літературне читання
|
Змінювання прикметників за числами
Ділення виду 64:16 способом випробування
Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшина»
|
Українська мова
вправа 365, 366 Математика №950, 951
Літературне читання
с. 142-146
|
31
березня
Тема:
Доповнення текстів зображеннями
Завдання:
1. Ознайомтесь із матеріалом підручника і за
можливості виконайте практичне завдання (с.58)
Англійська мова
*повторіть правило стор. 89
*виконайте вправу:
1. Візьміть в кружечок
правильну форму дієслова «be» в кожному реченні.
2. Укомплектуйте
речення з «was» чи «were».
3. Укомплектуйте запитання
правильною формою «was» чи «were» і дайте коротку відповідь
оповіщення у групі Viber
*повторіть вивчені
дієслова
*загрузіть презентацію
на комп’ютер, відкрийте в повному форматі (F5), на першому слайді
натисніть «play». Починаючи з другого слайда, добирайте форму минулого часу (натискаючи
на неї) до початкової форми, надрукованої в жовтому кольорі. На наступний слайд
переходьте, натискаючи жовту стрілку.
В1, стор.92; В1,
стор.98; В1,стор.101
Методика роботи з лексикою на
сайті Quizlet
Вивчайте слова в запропонованому тренажером порядку.
Натисніть кнопку «карточки».
Натисніть на слайд, повторіть слово за диктором, запам’ятовуйте правопис. Для
переходу на інший слайд активізуйте синю стрілочку під слайдом. Для повернення
на робочу сторінку натисніть кнопку «назад».
На завданні «заучивание» натискаємо
на слово, яке відповідає картинці. На
завданні «письмо» робимо підпис до
картинки англійською мовою, «правописание»
- натискаєм значок звука і записуємо слово на слух. Свої знання перевіряємо
через виконання завдання «тест».
Після достатнього виконання цих вправ можна переходити до гри «подбор» з перетягування на час слів до
відповідних картинок чи навпаки; «гравитация»
- запис перекладу слова.
Алгоритм роботи з лексикою за темою «Food» на сайті anglomaniacy
1.
Зайдіть
на сайт anglomaniacy.
2.
Оберіть
віконце vocabulary (лексика).
Внизу сторінки на зеленому фоні в колонці F-K оберіть тему food.
3.
На
маленькій картинці із зображенням ягуара оберіть wordlist (список слів). Нижче ви можете ознайомитись з картинками до слів-назв
продуктів, які будуть вивчатися.
4.
Ще
нижче на зеленому полі оберіть віконце picture dictionary (словник у картинках). Натисніть на маленьку картинку із зображенням продукту, ви побачите
збільшене зображення картинки, назву до неї та почуєте правильну вимову.
Повторюйте за диктором декілька раз. Намагайтесь запам’ятати назву, правопис,
вимову. Нижче додаткова вправа на вивчені слова.
5.
На
закріплення слів внизу сторінки на зеленому полі обираємо гру у віконці
*matching game
(пошук відповідностей «картинка - переклад»);
*spelling game (гра на правопис: перетягнути букви, щоб утворити
правильну назву до малюнку. Повторіть вимову слова за диктором);
*guessing game (вгадати слово з теми, підбираючи букви);
*picture test (обираємо цифру, потім картинку, яка відповідає слову);
*vocabulary quiz (обираємо цифру, потім слово до картинки).
(алгоритм придатний до вивчення
лексики з любої теми на сайті anglomaniacy )
Музичне мистецтво
Музичне мистецтво
30.03.2020
(понеділок)
Тема уроку. Виконання комплексу
завдань для перевірки знань.
Завдання:
1.
Пригадай,
що таке танець? Яка його роль у житті людини? Вибери з переліку основні види
танців:
народні, бальні, гопак,
класичні, мазурка, сучасні, вальс, ча-ча-ча, бульба
2.
За
якими ознаками можна визначити танцювальність у музиці? Укажи, що є її основою:
мелодія, ритм, тембр.
3.
Які
танці називають народними? Пригадай, яким народам належать ці танці:
мазурка, гопак, полонез,
козачок, чардаш, аркан, метелиця, полька, лезгинка, коломийка, шумка, бульба,
камаринська
4.
Які
танці називають бальними? Обери правильну відповідь:
танці для виконання на балах, танці для виконання у балеті
5.
Обери
схему, що відповідає руху вальсу, полонезу, мазурки:
раз- два , раз- два- три
6.
Пригадай,
що таке балет. Вибери, який вид танцю є його основою:
народний, бальний, класичний
7.
Уяви,
ти в театрі на балетній виставі. Поміркуй, як потрібно поводитись глядачеві?
8.
Що
називають піснею-танцем? (виконай пісні-танець «Подоляночка» https://www.youtube.com/watch?v=V_DgXblB9_I
)
Хореографія
https://www.youtube.com/watch? v=lWB0V3GSH7w (дівчатка)
Комментариев нет:
Отправить комментарий